הרב אברהם זרביב, דיין בבית הדין הרבני האזורי בת"א ומי שמוכר בפעילתו ברצועה על הכלי D9, אמר היום (רביעי) בראיון לאבי גדלוביץ' ואבי מוסקוב בתוכנית אחת בצהריים כי "צריך לזרבב את עזה. אין לי ספק שעם ישראל עוד ישב בעזה והיא תהיה יהודית. הקב"ה לא הביא את המלחמה הזו בשביל להגיע לכזו מועצת שלום. חזרתי לבית הדין, ומקווה שחטיבת גבעתי תחזור לעזה ואחזור איתם".
האזינו לראיון המלא מתוך אחת בצהריים
הרב אברהם זרביב בראיון ליעקב גרודקה | ללא קרדיט