יום שני

נשוב ונשדר במוצאי החג חג שמח
משודר עכשיו לשידור חי
00:00
אברי באדי - every body מעוז עבדי
20:00
חגיגות המימונה בקול ברמה רפי אוחנה מארח את ליאור אלמליח
22:00


אייל חולתא: “ישראל לא צריכה לקבל את ההחלטות שלה בהתאם לארה”ב”

קבינט המלחמה התכנס להמשך הדיונים בבחינת האפשרות לתקוף באיראן, בתגובה למתקפה האיראנית נגד ישראל. ראש המל"ל לשעבר משוחח על כך עם נועם זיגמן ב'לקראת חצות' | האזינו

לקראת חצות ח' ניסן התשפ"ד (16.4.2024)
54

קבינט המלחמה התכנס הצהריים (יום שני), להמשך הדיונים שהחלו אתמול ועסקו בבחינת האפשרות לתקוף באיראן. מרבית השרים תמכו בתקיפה, בתגובה למתקפה האיראנית על ישראל, אך על פי דיווחים שונים, טרם הוחלט על העיתוי ועל עוצמת התגובה הישראלית. ראש המל”ל לשעבר אייל חולתא לנועם זיגמן משוחח על כך עם נועם זיגמן בתכנית ‘לקראת חצות’ ב’קול ברמה’.

“ישראל לא צריכה לקבל את ההחלטות שלה בהתאם לארצות הברית, אך צריכה להאזין. הדבר הנכון שישראל צריכה לעשות זה לפנות לארצות הברית ולומר לה: הסנקציות נגמרו מזמן, איראן נהנית ממעמד בינלאומי ואם אתם מוכנים לטפל בדרך שלכם, בבקשה”.

לדבריו: “יש דילמה בקבינט המלחמה והיא גדולה באשר לתגובה איראנית. ברור לגמרי שאיראן חצתה את כל הקווים בתקיפה ולישראל לא נותרה ברירה. ישראל חייבת לנהוג במתינות ולזכור את המטרות שלה”.

“פעולת נגד במתקני הגרעין זה לא דבר שקורה ביום אחד” אומר חולתא, ומוסיף: “זה דבר שמתוכנן שנים, אך צריך מודיעין עדכני. בחצי שנה האחרונה צה”ל עסוק בעיקר בעזה והאיום האיראני יצר פעולת הסחה”.

האזינו:

אייל חולתה | צילום: אבשלום ששוני, פלאש 90
54