יום שלישי

בגובה העיניים הרב משה קינן
משודר עכשיו לשידור חי
00:00
חידודון - עמי מימון שידור חזור
02:00
הלילה החדש המוזיקה הכי טובה ברדיו
03:00
הלכה יומית הרב בנימין חותה
05:45
כולל בוקר רבנים
06:00
לצלילי הבוקר ניר קפטן
07:00
שמונה אפס אפס יקי אדמקר & ישראל כהן
08:00
השקפת חיים הרב חיים הורביץ
09:00
דנה בסוגיה דנה ורון
10:00
האקטואליה בפרשה הרב יהודה יוספי
12:00
אחת בצהריים נתן משי & אבי גדלוביץ
13:00
חידודון עמי מימוון
14:00
המבוקשים עמירם בן לולו
16:00
ישראל הצעיר ישראל כהן
17:00
המהדורה המרכזית יעקב גרודקה
19:00
חד וחלק הרב שלמה בניזרי
21:00
לקראת חצות נועם זיגמן
23:00


עמדת המפלגות החרדיות: עסקת חטופים עם חמאס או תקיפה ברפיח?

ישראל נמצאת בצומת דרכים בין עסקת חטופים לבין פעולה ברפיח, ישראל כהן חושף במהדורה המרכזית את כל הפרטים, ומה עמדת המפלגות החרדיות בנושא

המהדורה המרכזית כ"ב ניסן התשפ"ד (30.4.2024)
58

ישראל נמצאת בצומת דרכים בין עסקת חטופים לבין פעולה ברפיח, באמצע שוהה נתניהו כשמצד אחד בן גביר וסמוטריץ’ דוחפים לרפיח, השר גדי איזנקוט וחלק ממשפחות חטופים דוחפים לעסקה.

בתוך כך, ראש הממשלה נתניהו אמר בפגישה עם נציגי פורום “הגבורה” ופורום “תקווה”: “הרעיון שנפסיק את המלחמה לפני השגת כל יעדיה אינו בא בחשבון. ניכנס לרפיח ונחסל את גדודי החמאס שם – עם עסקה או בלי עסקה, כדי להשיג את הניצחון המוחלט”.

השר איזנקוט אמר הערב כי “שני חברי קבינט מפעילים ביממה האחרונה סחיטה באיומים פוליטיים. זו תופעה חמורה שפוגעת בבטחון הלאומי של ישראל. אהיה שותף רק בממשלה שמקבלת החלטות משיקולי האינטרסים הלאומיים של מדינת ישראל, ולא משיקולים פוליטיים”.

יו״ר הציונות הדתית, השר סמוטריץ׳ כתב בתגובה למתקפה ולאיומים (כלשונו) של השר אייזנקוט: “חובתי לפעול נגד עסקה רעה שתסכן את ביטחון אזרחי ישראל. זו לא סחיטה, זו דעה לגיטימית של מיליוני ישראלים שדואגים לעתיד המדינה לא פחות ממך”.

כתבנו הפוליטי ישראל כהן, חושף במהדורה המרכזית בהגשת יעקב גרודקה ברדיו ‘קול ברמה’ את הפרטים והפרשניות על עסקה החטופים, הניסיון להביא את המפלגות החרדיות להשפיע על נתניהו להגיע לעסקה.

“ישנם גורמים שפעילים בשעה זו לגייס את המפלגות החרדיות שיתמכו בעסקת החטופים הנוכחית בתמורה לשקט בחוק הגיוס. אם זה יצא לפועל אנחנו צפויים לקרב פנימי בין השר גולדקנופף הימני לגפני”.

לכל הפרטים – האזינו:

דרעי וגפני במליאת הכנסת | צילום: יונתן סינדל, פלאש 90
58