יום שני

נשוב ונשדר במוצאי החג חג שמח
00:00
אברי באדי - every body מעוז עבדי
20:00
חגיגות המימונה בקול ברמה רפי אוחנה מארח את ליאור אלמליח
משודר עכשיו לשידור חי
22:00


יש מספיק טעם לכווולם: סודה בטעמים בכשרות המהודרת לפסח

יש מספיק טעם לכווולם: סודה בטעמים בכשרות המהודרת לפסח המשקאות הפופולריים מסדרת סודה בטעמים של 'טמפו' - כשרים לפסח בכשרות המהודרת של בד"ץ חוג חתם סופר ובד"ץ יורה דעה

ח' ניסן התשפ"ד (16.4.2024)
35

זה קורה בכל בית, ובכל אירוע. המשקה הפופולרי ‘סודה עם נגיעות טעם’ של טמפו, הוא המבוקש ביותר בשולחנות העמוסים. הגיזוז החזק מעניק את הסיומת הנחוצה לגרון, והחיך נהנה מתוספת הטעם, מבלי שיתווספו ללגימה קלוריות מיותרות.

גם בחג הפסח הביקוש עולה מדי שנה, ובחברת טמפו נערכו מבעוד מועד כדי שיהיו על המדפים ועל שולחנות החג סודה עם נגיעות טעם – לכווולם… ואכן, ב’טמפו’ סיימו את הכשרת קווי הייצור של השתיה הקלה לפסח והמוני בית ישראל יוכלו לשתות לרוויה את המשקאות השונים בכשרות מהדרין. בין היתר, הוכשרו גם קווי הייצור של משקאות סודה טמפו בנגיעות טעם: אננס, אפרסק ולימון ליים – ללא תוספת סוכר, ללא ממתיקים וב’אפס קלוריות’ בכשרות המהודרת של בד”צ יורה דעה ובד”ץ חוג חתם סופר – שהוכשרו במיוחד לחג הפסח עבור ציבור המהדרין.

הצוותים המיוחדים עמלו במשך ימים רבים על תהליך הכשרת קווי הייצור ובמהלכם נותק קיטור החמץ. לאחר ריקון הקיטור והשבתתו ל-24 שעות, הורתחו המיכלים לטמפרטורה המקסימלית ורוקנו שוב.

במהלך תהליך ההכשרה הוכשרו בין היתר חדרי הסירופ, המוהלים והתרכיזים והוחלפו מסנני המים תוך ריקון, מילוי מחדש והכשרה בטמפרטורה המקסימלית. כמו כן, בוצעה שטיפה של מערכת החלפת הבקבוקים ושאר המכשור בקו הייצור.

כעת, כאמור, מלבד משקה ה’סודה של טמפו’ הפופולרי שבכשרות בד”ץ העדה החרדית גם בפסח, יוכלו עמך בית ישראל לשתות לרוויה בחג הפסח את הסודה עם נגיעות טעם אננס, אפרסק ולימון ליים – ללא תוספת סוכר, ללא ממתיקים וללא קלוריות, כמו גם את שאר המשקאות ובהם ג’אמפ, פפסי, סבן אפ ומרינדה – שיהיו בכשרות לפסח של בד”ץ יורה דעה וחוג חתם סופר.

 

צרכנות
35