יום שישי

לילה מנצח יואלי דיקמן
00:00
חידודון - עמי מימון שידור חזור
02:00
הלילה החדש המוזיקה הכי טובה ברדיו
03:00
הלכה יומית הרב בנימין חותה
05:45
כולל בוקר רבנים
06:00
להתענג בתענוגים אשר ברדה
07:00
אשת חיל ניר & אורטל קפטן
08:00
אוצר לשבת הרב אבישי טהרני
משודר עכשיו לשידור חי
10:00
מסיני בא הרב יעקב סיני
11:00
הליכות עולם הרב אהרן בוטבול
12:00
שולחן השבת רונן בוסתן
14:00
אזמר בשבחין משה חבושה
16:00
שבת שלום לכל בית ישראל
17:00
לכבוד שבת קודש מונה רוזנבלום
17:00


טרגדיה מזעזעת: האבא הבטיח לחזור הביתה אך אז התמוטט ונפטר

הרב יצחק זעפרני פונה לבית החולים בערב חג השבועות בעקבות ניתוח חירום שהיה אמור לעבור במקום • לאחר הניתוח שהוכתר בהצלחה הוא כבר תכנן לשוב לביתו אך אז הכל השתבש • כעת המשפחה נמצאת על סף קריסה

כ"ח סיון התשפ"ב (27.6.2022)
74

אסון נורא שכזה כבר זמן רב שלא נשמע במחוזותינו. אסון נורא שאמור לזעזע אותנו, לגרום לנו להוזיל דמעה, ולהשתתף בצערה של משפחת זעפרני שאיבדה את אביהם הרב יצחק זעפרני. הוא היה בשנת השישים וחמש לחייו, בשיא כוחותיו, וככזה שעשה הכל בכדי לפרנס את בני משפחתו ביד רמה.

מתוקף תפקידו הוא שימש כנהג הסעות מסור אשר עשה את עבודתו נאמנה. במהלך כל שנותיו הוא השקיע את כוחותיו בחינוך הילדים וזכה לראות תשעה ילדים שהולכים בדרכו, דרך התורה והמצוות.

היה זה עוד יום סתמי כאשר הרב יצחק זעפרני חש שלא בטוב. המדדים הראו על לחץ דם נמוך ובעקבות כך הוא פנה למרכז הרפואי “טרם” שם פינו אותו במהירות לטיפול נמרץ שם הוא עבר במהירות ניתוח חירום. הניתוח הוכתר בהצלחה והוא חייג בהתרגשות לרעייתו והבטיח כי הוא כבר חוזר לבית, חוזר לילדים וחוזר לשגרת חייו.

היה זה יומיים קודם חג השבועות ובבית המשפחה כבר התחילו בהכנות לקראת החג ולקראת הגעתו של האבא מבית החולים. אך אז הכל השתבש. לפתע איבד הרב זעפרני את הכרתו ותוך דקות ספורות הוא כבר השיב את נשמתו ליוצרה.

היה זה יום שחור וכואב. בני המשפחה שכבר המתינו בהתרגשות להגעתו של אביהם נאלצו ללוותו למנוחת עולמים, במהלך ההלוויה עין לא נותרה יבשה. הילדים בכו וזעקו, הספידו ודמעו. הם לא האמינו שאבא האהוב איננו, שאבא שמסר את נפשו למען ילדיו הלך ולא יחזור.

כעת המשפחה נותרה לבדה, בבית שעומד לקרוס ישנם שני ילדים שעוד לא נישאו, שני ילדים שלא יזכו שאבא ילווה אותם לחופתם. בלית ברירה הם יוצאים בזעקה ומבקשים שנושיט להם יד, שנעזור להם לשרוד את התקופה הקשה הזו. אל מול הדמעות שלהם אסור לנו להחריש, אסור לנו להתעלם. 

הקליקו כאן ועכשיו וסייעו למשפחה השבורה שנותרה ללא משען ומשענת.

חרדים
74