יום שישי

לילה מנצח יואלי דיקמן
00:00
חידודון - עמי מימון שידור חזור
02:00
הלילה החדש המוזיקה הכי טובה ברדיו
03:00
הלכה יומית הרב בנימין חותה
05:45
כולל בוקר רבנים
06:00
להתענג בתענוגים אשר ברדה
07:00
אשת חיל ניר & אורטל קפטן
משודר עכשיו לשידור חי
08:00
אוצר לשבת הרב אבישי טהרני
10:00
מסיני בא הרב יעקב סיני
11:00
הליכות עולם הרב אהרן בוטבול
12:00
שולחן השבת רונן בוסתן
14:00
אזמר בשבחין משה חבושה
16:00
שבת שלום לכל בית ישראל
17:00
לכבוד שבת קודש מונה רוזנבלום
17:00


ראיון | ד”ר שרון אלרעי פרייס מגיבה להאשמות נגדה

 ראש שירותי בריאות הציבור, ד"ר שרון אלרעי פרייס בראיון למשה גלסנר במהדורה המרכזית: "אנחנו נמצאים בתוך גל רביעי של נגיף הקורונה" • האזינו למהדורה המרכזית

המהדורה המרכזית י"ח אב התשפ"א (27.7.2021)
36

 ראש שירותי בריאות הציבור, ד”ר שרון אלרעי פרייס, למשה גלסנר במהדורה המרכזית: “אנחנו נמצאים בתוך גל רביעי של נגיף הקורונה, אבל הפעם זה שונה מההתפרצויות הקודמות כי יש מליוני מחוסנים. אנחנו כן צריכים לקחת בחשבון שאם יהיו הדבקות גבוהות בתוך הקהילה, יהיו מאות מאושפזים”.

עוד מאלרעי פרייס לגלסנר במהדורה: “אין לנו נתונים שתומכים בעניין של בידוד מקוצר לילדים, מציעה לשאול את שרת החינוך מדוע היא רוצה לקצר את הבידוד לילדים. אנחנו פועלים כבר תקופה ארוכה בשביל להצליח לפתוח את שנת הלימודים הבאה כרגיל”.

ראש שירותי בריאות הציבור, ד”ר שרון אלרעי פרייס, למשה גלסנר במהדורה המרכזית: “אני לא יכולה לענות כעת האם נגיע לסגר בחגים, זה תלוי אך ורק בנתוני התחלואה שיהיו. אין לנו קו אדום מסויים, אנחנו פועלים כל העת על מנת שהתחלואה תהיה נמוכה”.

ראש שירותי בריאות הציבור, ד”ר שרון אלרעי פרייס מגיבה להאשמות לפיהם היא עובדת עם פייזר ואומרת למשה גלסנר במהדורה: “מדובר בהשמצה חסרת תקדים, זה שקר שלא יכול להמשיך להיאמר. אין לי שום קשר עסקי עם פייזר. אנחנו הולכים לתבוע דיבה את מי שיפרסם את הדברים האלה”

ד"ר שרון אלרועי פרייס. צילום: דוברות משרד הבריאות
קורונה
36