יום שישי

לילה מנצח יואלי דיקמן
00:00
חידודון - עמי מימון שידור חזור
02:00
הלילה החדש המוזיקה הכי טובה ברדיו
משודר עכשיו לשידור חי
03:00
הלכה יומית הרב בנימין חותה
05:45
כולל בוקר רבנים
06:00
להתענג בתענוגים אשר ברדה
07:00
אשת חיל ניר & אורטל קפטן
08:00
יביע אומר הרב יגאל כהן
10:00
מסיני בא הרב יעקב סיני
11:00
הליכות עולם הרב אהרן בוטבול
12:00
שולחן השבת רונן בוסתן
14:00
אזמר בשבחין משה חבושה
15:00
לכבוד שבת קודש מונה רוזנבלום
16:00
שבת שלום לכל בית ישראל
17:00


“אפשרות ריאלית שאנחנו בדרך לאופוזיציה” | ח”כ גפני בריאיון

יו"ר יהדות התורה בריאיון: "אני מדבר עם לפיד כי שלחו אותי לכנסת לעשות את עבודתי ולא ל'בית המוסר'" • "אם תתפתח סיטואציה שתתגבש ממשלת שמאל נלך לגדולי ישראל כדי לקבל את הוראתם"

שמונה: אפס אפס ט' אייר התשפ"א (21.4.2021)
31

יו”ר יהדות התורה ח”כ משה גפני ב’שמונה אפס אפס’: “יש אפשרות ריאלית שאנחנו בדרך לאופוזיציה, כבר היינו שם בעבר ואנחנו לא נהסס להיות שם אם נצטרך. בליכוד מדברים יותר מדי, כרגע יש מצב שגוש הימין מתקשה להרכיב ממשלה אבל גם הצד השני לא ירכיב ממשלה כל כך מהר.

“כשלפיד היה שר האוצר ידענו להיות באופוזיציה ואפילו היה לנו מעניין. אם הולכים לממשלת בנט לפיד ונתניהו יזוז הצידה, השמאל והמפלגות הערביות יתפנו מהעיסוק בשנאה לנתניהו ואז יצוצו ביניהם הבעיות האמיתיות”.

“בנט מוכן להיות רה”מ בקואליציה שמורכבת ממרצ והעבודה העיקר כדי להיות ראש ממשלה. אני מדבר עם כולם כולל יאיר לפיד, היחיד שאסרב לדבר איתו זה איווט ליברמן. אנחנו נמצאים מסורתית בימין, מעולם לא הייתה בקואליציית שמאל”.

“אני מדבר עם לפיד כי שלחו אותי לכנסת לעשות את עבודתי ולא ל’בית המוסר’. גם עם אחמד טיבי אני מדבר. לא מקבל תכתיבים מאף אחד וזה לא סותר את זה שנלך עם הימין ועם נתניהו”.

“אם תתפתח סיטואציה שתתגבש ממשלת שמאל נלך לגדולי ישראל כדי לקבל את הוראתם, אני מאמין שנקבל הוראה להילחם בממשלה כזאת”.

“אמרתי לגדעון סער, אתה איש ימין בכמה דרגות למעלה ממני, אתה תלך לממשלה עם מרצ? כשאמרתי לו את זה ראיתי שהוא זע על כסאו באי נוחות. הרצון להזיז את נתניהו גורם לסדר עדיפות תמוה לחלקים בימין”.

משה גפני (צילום: Flash90)
חרדים פוליטי מדיני
31