יום שישי

לילה מנצח יואלי דיקמן
00:00
חידודון - עמי מימון שידור חזור
02:00
הלילה החדש המוזיקה הכי טובה ברדיו
03:00
הלכה יומית הרב בנימין חותה
משודר עכשיו לשידור חי
05:45
כולל בוקר רבנים
06:00
להתענג בתענוגים אשר ברדה
07:00
אשת חיל ניר & אורטל קפטן
08:00
אוצר לשבת הרב אבישי טהרני
10:00
מסיני בא הרב יעקב סיני
11:00
הליכות עולם הרב אהרן בוטבול
12:00
שולחן השבת רונן בוסתן
14:00
אזמר בשבחין משה חבושה
16:00
שבת שלום לכל בית ישראל
17:00
לכבוד שבת קודש מונה רוזנבלום
17:00


שקד: “לא כל מהלך של האופוזיציה הוא הטרלה”

ח"כ איילת שקד, שרת המשפטים לשעבר בראיון על פסקת ההתגברות, האכזבה מהמפלגות החרדיות, מצב הקורונה ("גמזו לוקח את תכנית בנט אחת לאחת") ועל היחס של נתניהו • האזינו

אחת בצהריים ט"ז אב התש"פ (6.8.2020)
22

ח”כ איילת שקד, שרת המשפטים לשעבר ‘ימינה’ ב’אחת בצהריים’: “החרדים רוצים לשמור את הקואליציה בכל מחיר וצר לי שלא עמדו על מה שחשוב לציבור שלהם, כחול לבן הצביעו בעד חוק ההמרה למרות המשמעת הקואליציונית. צר לי שהם בחרו להתנגד אפילו בקריאה טרומית. גפני אמר שהוא יעלה את פסקת ההתגברות וכשראיתי שלא מעלה, העליתי וציפיתי שיתמכו. אי אפשר לומר שכל מהלך של האופוזיציה הוא הטרלה, הדיון הציבורי הוא חשוב, ימינה היא הסיעה הבולטת באופוזיציה, אנחנו עוסקים בקורונה ולא שוכחים את הערכים שלנו כולל הריבונות”

תקציב או בחירות: “להערכתי גנץ או נתניהו יתקפלו והתקציב יעבור, דחיית מועד התקציב לא ישנה הרבה, בכל נקודת זמן נקבל את ההחלטה לפי העניין, לא אנחנו פירקנו את גוש הימין, הם מכרו לניסנקורן את ערכי הימין. הממשלה הזו כושלת, גמזו לוקח את תכנית בנט אחת לאחת. כואב לנו שאנחנו עוברים בכל מקום ורואים את אזלת היד של הממשלה. פתיחת השמים היא הכרחית לכלכלה, כל העולם פתוח ורק אנחנו לא פתוחים”.

היחס של נתניהו: “את השאלות על היחס של נתניהו ומשפחתו, צריך לשאול אותם. למרות זאת הלכנו איתם באש ובמים, את העניין האישי אני ובנט שמים בצד, באנו לפוליטיקה כדי לשנות, יכולנו לעשות הרבה כסף בחוץ”

איילת שקד (צילום: Flash90)
פוליטי מדיני
22