יום שישי

לילה מנצח יואלי דיקמן
00:00
חידודון - עמי מימון שידור חזור
02:00
הלילה החדש המוזיקה הכי טובה ברדיו
03:00
הלכה יומית הרב בנימין חותה
05:45
כולל בוקר רבנים
06:00
להתענג בתענוגים אשר ברדה
07:00
אשת חיל ניר & אורטל קפטן
משודר עכשיו לשידור חי
08:00
אוצר לשבת הרב אבישי טהרני
10:00
מסיני בא הרב יעקב סיני
11:00
הליכות עולם הרב אהרן בוטבול
12:00
שולחן השבת רונן בוסתן
14:00
אזמר בשבחין משה חבושה
16:00
שבת שלום לכל בית ישראל
17:00
לכבוד שבת קודש מונה רוזנבלום
17:00


“נשים רוצות דווקא ללדת ב’מעייני הישועה’ גם בתקופה הזאת”

ד"ר שני בוקובזה, מומחית לרפואת נשים במרכז הרפואי 'מעייני הישועה' בראיון ל'אשת חיל' על האתגרים של המרכז הרפואי מעייני הישועה בתקופה הזאת

אשת חיל ט' ניסן התש"פ (3.4.2020)
20

למרות ההקשרים השליליים שמוזכרת העיר בני ברק בימים האחרונים, המרכז הרפואי ‘מעייני הישועה’ ממשיך להיות קרן האור בעיר כשנשים שצריכות ללדת ומטופלים מוצאים בהם את הביטחון הרפואי שצריך כל כך בתקופה הזאת.
ד”ר שני בוקובזה, מומחית לרפואת נשים במרכז הרפואי ‘מעייני הישועה’ בראיון ל’אשת חיל’ עם ניר ואורטל קפטן: “נשים רוצות דווקא ללדת ב’מעייני הישועה’ גם בתקופה הזאת שבני ברק מככבת בהקשר שלילי.
משרד הבריאות לא השכיל להבין שצריך לאתים את אמצעי הפרסום וההסברה עבור המגזר החרדי. במעייני הישועה אנחנו נתמודד עם קצב הדבקה קצת שונה. הוקם בתוך זמן קצר, מיון קדמי במבנה נפרד עובר חולי קורונה. יש אצלינו מעבדה לבדיקת קורונה וזה מקצר באופן משמעותי את זמן התוצאה. בימים האחרונים אנחנו נאלצים בצער גדול להסביר ליודלות שהגלבנו את מספר המלווים על מנת להגן עליהם. יודלות מורשות להיכנס עם מלווה אחד בלבד וזאת אחרי שגם אותו מלווה נדבק ואין חשש שנדבק ב’קורונה’. כשהתחילו לדבר על ‘קורונה’ ולא היו הדבקות בישראל התחלנו להיערך לזה מראש. בכל מחלקות היולדות, הצוות כולו ללא יוצא מן הכלל, מסתובב עם מסכות וחומרי חיטוי לאורך כל הזמן”.

צילום: Hadas Parush/Flash90
קורונה
20