יום שישי

לילה מנצח יואלי דיקמן
00:00
חידודון - עמי מימון שידור חזור
02:00
הלילה החדש המוזיקה הכי טובה ברדיו
03:00
הלכה יומית הרב בנימין חותה
05:45
כולל בוקר רבנים
06:00
להתענג בתענוגים אשר ברדה
07:00
אשת חיל ניר & אורטל קפטן
08:00
אוצר לשבת הרב אבישי טהרני
10:00
מסיני בא הרב יעקב סיני
11:00
הליכות עולם הרב אהרן בוטבול
12:00
שולחן השבת רונן בוסתן
משודר עכשיו לשידור חי
14:00
אזמר בשבחין משה חבושה
16:00
שבת שלום לכל בית ישראל
17:00
לכבוד שבת קודש מונה רוזנבלום
17:00


מנהל ‘מעייני הישועה’: “ב”ב הולכת לקטסטרופה – אנשים חושבים שהם חכמים מכולם”

פרופ' מוטי רביד, מנהל המרכז הרפואי 'מעייני הישועה' ליקי אדמקר ודודי שוומנפלד ב'ישר ולעניין': "בני ברק הולכת לקטסטרופה כי אנשים חושבים שהם יותר חכמים מכולם

ישר ולעניין ד' ניסן התש"פ (29.3.2020)
13

לפי הנתונים,שפורסמו ביום שישי, בבני ברק זינק מספר החולים פי שמונה בתוך שלושה ימים. ביום שני בערב היו בעיר 30 חולים מאומתים בלבד, ואילו נכון ליום שישי בבוקר עמד שיעור החולים בעיר על 244. בירושלים עמד מספר החולים ביום שני על 78 ובשישי 314 חולים מאומתים – פי ארבעה. בבית”ר עילית זינק המספר משני חולים בלבד ביום שני ל-24 ביום חמישי, ובבית שמש זינק מספר החולים מארבעה ל-34.
אך גם מה שנכון, לא יכול להיות שישמש כנשק בידי שונאי ומגחי הציבור החרדי. ביום חמישי צוטט גורם עלום שם בחדשות ובו טוען רופא בכיר כי בבני ברק כל נבדק מתברר כחולה מה שכמובן אינו נכון וכאן המקום להתריע לשני הצדידים. גם לציבור החרדי, הישמרו נלנפשותינו. תראו מה הולך בבורו פארק ותבינו שאנחנו על זמן שאול. ומאידך לכל המסיתים ושונאי הדתיים. הרף לכם. זה לא הזמן ולא המקום להתיז את שנאתכם
פרופ’ מוטי רביד, מנהל המרכז הרפואי ‘מעייני הישועה’ ליקי אדמקר ודודי שוומנפלד ב’ישר ולעניין’: “הבוקר לא טוב, בני ברק הולכת לקטסטרופה כי אנשים חושבים שהם יותר חכמים מכולם. היה איחור בסגירת הישיבות ואנשים לא הפנימו שצריכים להתבודד. אין תירוץ של הסברה. אין אחד שלא יודע מה ההנחיות. אין תירוצים, אני תולה את זה בחוסר משמעת. אנשים עושים דין לעצמם.
אני לא קורא לאנשים האלו רוצחים, כי הם לא עושים זאת בכוונה, אבל כל גדולי הדור והרבנים אומרים לאנשים לשבת בבית.
במצב הצפיפות בבני ברק, אם אחד במשפחה נדבק, כל המשפחה תידבק. אבל מרבית האנשים יעברו אותה בקלות הבעיה היא בחולים והקשישים. אם יהיו הרבה נדבקים, יהיו הרבה מתים וזה שיש ציבורים שמצפצפים על ההנחיות והמשטרה לא אוכפת זו שערורייה”.

קורונה, חרדים (צילום: David Cohen/Flash90)
קורונה
13