יום שישי

לילה מנצח יואלי דיקמן
00:00
חידודון - עמי מימון שידור חזור
02:00
הלילה החדש המוזיקה הכי טובה ברדיו
03:00
הלכה יומית הרב בנימין חותה
05:45
כולל בוקר רבנים
06:00
להתענג בתענוגים אשר ברדה
07:00
אשת חיל ניר & אורטל קפטן
08:00
אוצר לשבת הרב אבישי טהרני
10:00
מסיני בא הרב יעקב סיני
11:00
הליכות עולם הרב אהרן בוטבול
12:00
שולחן השבת רונן בוסתן
משודר עכשיו לשידור חי
14:00
אזמר בשבחין משה חבושה
16:00
שבת שלום לכל בית ישראל
17:00
לכבוד שבת קודש מונה רוזנבלום
17:00


“חברי הלשעברים טועים ומטעים”

האלוף במיל ג'רי גרשון לרונן כץ ב'אחת בצהריים': "אנחנו צריכים לדאוג קודם לעצמנו. מי שחושב שהסכם בלי לשמור על האינטרסים הבטחונים יביא שלום הוא טועה".

אחת בצהריים י"א סיון התש"פ (3.6.2020)
20

בזמן שה’מומחים’ של טראמפ, קושנר ופרידמן, כבר הקימו מטה-סיפוח עם נתניהו, 220 גנרלים ישראלים בדימוס אומרים להם לא להתקדם עם תוכניותיהם”: כך כתב היועץ המדיני של הרשות הפלסטינית סאיב עריקאת בחשבון הטוויטר שלו, בביקורת על תמיכתם של היועץ הבכיר ג’ארד קושנר ושגריר ארה”ב בישראל דיוויד פרידמן בעסקת המאה.
הגנרלים אליהם התייחס עריקאת הם חברי “מפקדים למען ביטחון ישראל” שהביעו את התנגדותם לעסקת המאה בעצומה שיועדה לבני גנץ וגבי אשכנזי, בקריאה שלא יתמכו בסיפוחי שטחים מצד ממשלת ישראל.
תנועת “הביטחוניסטים”, המתנגדת למדיניות של “מפקדים למען ביטחון ישראל”, נמסר בתגובה כי “שוב אותו ארגון מפקדים לשעבר, שתמך בהתנתקות ובאוסלו, שבמשך שנים ארוכות מטיף לנו שרק היפרדות ונסיגות היא הדרך היחידה – משמש כ’בר סמכא’ שבו משתמשים בכירי הרשות הפלסטינית כדי להצדיק את טענותיהם כלפי ישראל.
האלוף במיל ג’רי גרשון לרונן כץ ב’אחת בצהריים’: “אנחנו תומכים בהחלה מלאה של הריבונות בכל שטחי c ביהודה ושומרון. חברי מפקדים למען בטחון ישראל טועים ומטעים. למרות שצריך להתכונן לתגובות, אנחנו צריכים לדאוג קודם לעצמנו.
מי שחושב שהסכם בלי לשמור על האינטרסים הבטחונים יביא שלום הוא טועה”.

פוליטי מדיני
20