יום שישי

לילה מנצח יואלי דיקמן
00:00
חידודון - עמי מימון שידור חזור
02:00
הלילה החדש המוזיקה הכי טובה ברדיו
03:00
הלכה יומית הרב בנימין חותה
05:45
כולל בוקר רבנים
06:00
להתענג בתענוגים אשר ברדה
07:00
אשת חיל ניר & אורטל קפטן
08:00
אוצר לשבת הרב אבישי טהרני
10:00
מסיני בא הרב יעקב סיני
11:00
הליכות עולם הרב אהרן בוטבול
12:00
שולחן השבת רונן בוסתן
משודר עכשיו לשידור חי
14:00
אזמר בשבחין משה חבושה
16:00
שבת שלום לכל בית ישראל
17:00
לכבוד שבת קודש מונה רוזנבלום
17:00


השר איציק שמולי בפניה לציבור החרדי בראיון

שר העבודה והרווחה איציק שמולי (העבודה) בראיון ל'אחת בצהרים': "מתווה ההפגנות לא ממומש כי המשטרה לא אוכפת אותו, אין לי טענות לשוטרים, כולם צריכים להחליט אם נלחמים בקורונה או בשומרי הסף"

אחת בצהריים ד' תשרי התשפ"א (22.9.2020)
26

לפני כחודש הממשלה אישרה את תכנית מגן הזהב בתקציב של 150 מיליון שקלים. מטרות התכנית הן הפגת בדידות, קטיעת שרשראות הדבקה וטיפול בצרכי האזרחים הוותיקים. שהגה ומוביל שר העבודה והרווחה, איציק שמולי, התכנית נחוצה בעיקר כעת בזמן הסגר ומה עושים כדי שהקשישים לא יחושו בדידות בחג?

שר העבודה, הרווחה והשירותים החברתיים איציק שמולי (העבודה) בראיון ל’אחת בצהרים’: “אנחנו בשליטה טובה יותר בבתי האבות, הפיקוח שלנו הדוק וצמוד, תכנית מגן הזהב נותנת מענה לבדידות ולמזון לפנסיונרים בתקופת הקורונה.
יש חורים במתווה הממשלה שנולדו מלחצים מכאן ומכאן וזה לא תורם לאמון הציבור. אני חושב שצריך להשאיר פעילות כלכלית ולתקוף באגרסיביות מקומות בהם יש התקהלויות

הבאת יעוץ משפטי חיצוני למשרדי הממשלה: “הבאת יעוץ משפטי חיצוני, הוא דבר שערורייתי ונועד לפגוע בזכות יסוד של המפגינים, אם כל שר יביא יעוץ משפטי אחר, זה יהיה אסון. מתווה ההפגנות לא ממומש כי המשטרה לא אוכפת אותו, אין לי טענות לשוטרים, כולם צריכים להחליט אם נלחמים בקורונה או בשומרי הסף. לפי הנתונים בועדת קורונה לא נמצא הדבקה בהפגנות ומי שצריך לקבל החלטות הם היועמ”ש ומשרד הבריאות ולא הפוליטיקאים”

פניה לציבור החרדי:
“אני פונה לציבור החרדי, לא להסתכל על האחרים, להסתכל על המחבר ועל המאחד ולהלחם יחד בנגיף”

איציק שמולי (צילום: Tomer Neuberg/Flash90)
פוליטי מדיני קורונה
26