רה״ע כפר יונה, אלברט טייב, שהודיע כי יקיים הפגנה נגד מחאת הרכבים שתתקיים מחר (רביעי) באזור העיר שלו, ליד כלא 10, אמר היום בתוכנית אחת בצהריים בהגשת נתן משי ואבי גדלוביץ כי "לא נאפשר מחר לכלי רכב להיכנס לשכונות שלנו. בהפגנה בשבוע שעבר השאירו פה חורבן. אפשר להיות רגוע, לא יהיה חיכוך – תושבי העיר הם אנשים נפלאים, לא נפגע באף אחד. זה לא נגד חרדים, הסיפור הוא מדינת ישראל שהפקירה את העיר שלנו".
הפגנה נגד הגיוס. צילום: אריק מרמור/פלאש 90