"אגודה לא רצתה שדגל תצטרף למחאה״ | מוטק׳ה בלוי, בכיר בדגל התורה חשף היום (חמישי) בראיון אצל נתן משי ואבי גדלוביץ' בתוכנית אחת בצהריים כי ״אמרתי למארגני מחאת הרכבים שאני מוכן להיכנס לגר"ד לנדו, רק ביקשתי שיציגו תוכנית שלא יהיו תקלות. בכיר בארגון המחאה אמר לי במפורש שאגודת ישראל מעוניינת לקיים את המחאה לבד".
האיזנו לראיון המלא מתוך אחת בצהריים
צילום: יונתן סינדל, פלאש 90