הרב ישראל גולומב, מנכ"ל רשת הגנים של אגודת ישראל, בראיון ליעקב גרודקה במהדורה המרכזית ב'קול ברמה': "לגננות החרדיות מגיע שכר הוגן וראוי. מאחר שמתווה 'אופק חדש' לא עבר, לא נותרו לנו מקורות תקציביים לשלם את השכר המגיע לגננות שהשקיעו ולמדו לתואר במסגרת ההיערכות לרפורמה. אם לא יימצא פתרון מיידי, המשמעות תהיה סגירת גנים רבים, וכבר עם פתיחת שנת הלימודים הקרובה יהיו גנים שלא יוכלו לפתוח את שעריהם".
אילוסטרציה. צילום: יונתן סינדל/פלאש 90