שבת

ודיברדבם הרב אשר ברדה
משודר עכשיו לשידור חי
18:00
השיעור השבועי מרן רה"י הרב מאזוז שליט"א
20:00
היכל התרבות עמירם בן לולו
21:00
בצליל ואומר רפי אוחנה
23:00


טלטלה בעולם היהודי: מי יזכה להדליק נרות בחנוכייה העתיקה של מרן הגראי״ל שטיינמן?

חנוכייה עתיקה אשר שימשה את מרן ראש הישיבה הגאון רבי אהרן יהודה לייב שטיינמן זיע״א להדלקת נרות החנוכה במשך למעלה משישים שנה תוגרל בין אלפי מחזיקי תורת 'ישיבה על קברו'. מדובר בטלטלה של ממש בעולם היהודי שכן החנוכייה שווה הון • כל הפרטים

י"ט כסלו התשפ"ב (23.11.2021)
98

טלטלה פנים חרדית התרחשה במהלך השעות האחרונות כאשר החנוכייה העתיקה עמה הדליק מרן ראש הישיבה הגאון רבי אהרן יהודה לייב שטיינמן זיע״א את נרות החנוכה במשך למעלה משישים שנה – הועברה מחזקת בני המשפחה להנהלת בית המדרש הגדול בעולם, ׳ישיבה על קברו׳, לטובת קמפיין ההתרמה אותו עורכים בהנהלת הישיבה ממש בימים אלה.

מדובר בטלטלה של ממש, שכן החנוכייה היא רכוש רב ערך שערכו לא יסולא בפז. שני בניו של מרן ראש הישיבה הגאונים רבי שרגא ורבי משה שטיינמן שליט״א אשר ראו מקרוב את הצורך שיש לפעול למען הצלחת המשך קיום בית המדרש הגדול בעולם שהוקם על פי צוואתו של אביהם זיע״א, ומתוך חרדה של ממש להצלחת מבצע ההתרמה, החליטו בצעד חסר תקדים להעניק את החנוכייה ההיסטורית להנהלת הישיבה אשר יערכו הגרלת ענק על החנוכייה ההיסטורית.

בהנהלת ׳ישיבה על קברו׳ הודיעו כי הם יגרילו את החפץ המקודש בהגרלת ענק שתיערך עוד קודם לשבת חנוכה הקרובה בין כל אותם אלה שיושיטו יד ויעזרו למען המשך קיום פעולותיהם הכבירים של הישיבה הגדולה בעולם אשר אוגדת תחתיה רבבות לומדים בעולם כולו.

כזכור, בהנהלת בית המדרש הגדול בעולם – ׳ישיבה על קברו׳ יצאו לפני מספר ימים במבצע התרמה למען המשך קיום המפעל הכביר הזה שנוסד מיד לאחר פטירת מרן ראש הישיבה הגאון רבי אהרן יהודה לייב שטיינמן זיע״א. בישיבה נקלעו למצוקה כספית חמורה מה שגורם לחשש ממשי ולערפל כבד סביב המשך קיום מקום התורה הכביר.

בדיוק מהסיבה הזו החליטו בניו של מרן ראש הישיבה להוציא מאמתחתם את החנוכייה המקודשת ולהעניקה להנהלת ישיבה על קברו בכדי שדרך זה המונים יצטרפו להגרלת הענק, דבר שיעזור רבות להמשך קיום בית המדרש הגדול בעולם. מדובר כאמור בהיסטוריה של ממש אשר ללא ספק תכה גלים בעולם כולו.

אם גם אתם מעוניינים להיות מאלה שאולי יזכו בחנוכייה הנדירה, אם גם אתם רוצים להיות ממחזיקי התורה שבשבת חנוכה הקרובה יזכו להדליק את הנרות בחנוכייה המקודשת אז הקליקו כאן ועכשיו בטרם יהיה מאוחר. יצוין כי בהנהלת ישיבה על קברו מדגישים כי אותם אלה שכבר רכשו כרטיסי הגרלה ייכנסו להגרלת הענק על החנוכייה ללא צורך ברישום נוסף. אמנם, הרוצים לשדרג את אחוזי הזכייה בקניית כרטיסים נוספים מוזמנים להקליק כאן. עשו זאת עכשיו ואולי החנוכייה הנדירה תהיה שלכם.

 

רוצה לזכות בחנוכייה? לחץ כאן

בארץ חרדים
98