יום שישי

לילה מנצח יואלי דיקמן
00:00
חידודון - עמי מימון שידור חזור
02:00
הלילה החדש המוזיקה הכי טובה ברדיו
03:00
הלכה יומית הרב בנימין חותה
05:45
כולל בוקר רבנים
06:00
להתענג בתענוגים אשר ברדה
07:00
אשת חיל ניר & אורטל קפטן
08:00
אוצר לשבת הרב אבישי טהרני
10:00
מסיני בא הרב יעקב סיני
11:00
הליכות עולם הרב אהרן בוטבול
12:00
שולחן השבת רונן בוסתן
14:00
אזמר בשבחין משה חבושה
16:00
שבת שלום לכל בית ישראל
17:00
לכבוד שבת קודש מונה רוזנבלום
17:00


ח”כ אריה דרעי: “אנחנו צריכים להתכונן לסגר בחגים”

יו"ר ש"ס הרב אריה דרעי בראיון למשה גלסנר במהדורה המרכזית תוקף את הממשלה, את מתנגדי החיסונים, תקציב המדינה וגם: הסערה ברבנות • האזינו

המהדורה המרכזית כ' אב התשפ"א (29.7.2021)
48

יו”ר שס, ח״כ אריה דרעי, למשה גלסנר במהדורה המרכזית: “טוב שעושים את החיסון השלישי, אני כבר ביקשתי להתחסן פעם נוספת, אני מקווה שכולם יעשו את זה. החיסונים מונעים אסונות כבדים, מדובר בנס שהקב”ה עושה איתנו. בגלל חוסר משילות הגענו כבר ל-2,000 מאומתים ביום”

סערת החיסונים במוסדות החינוך – חבר הכנסת, אריה דרעי, למשה גלסנר במהדורה: “אנחנו לא עושים חיסונים נגד מחלות אחרות? הילדים האלה הולכים הביתה הם יכולים להדביק מבוגרים, יש מאות מליונים שכבר קיבלו חיסון ולא קרה להם כלום, איפה מה שהפחידו אותנו”.

יו”ר ש”ס, אריה דרעי, למשה גלסנר: “אנחנו צריכים להתכונן לסגר בחגים מכיוון שחברי הממשלה לא עושים כלום מול הקורונה, מדובר באוסף של טירונים, יאיר לפיד טען על הקורונה שזה שפעת עם יחסי ציבור. אנחנו לא נסכים שיסגרו את בתי הכנסת בזמן שהכל פתוח”.

ראש השנה באומן – ח״כ אריה דרעי למשה גלסנר במהדורה: “כולם נוסעים היום לחו״ל לא עשו מתווה לאנשים שרוצים לצאת לנופש. פשוט לא מתקבל על הדעת שאנשים שמחכים שנה שלמה לנסוע בגלל אמונה דתית, יגיעו ויעשו להם מתווה”.

עוד מדרעי לגלסנר במהדורה: “הצלחנו אתמול לבטל את החוק שהיה נותן באופן חופשי סמים לאזרחי ישראל, אנחנו עושים כל מה שניתן. רע”מ מחוייבת לקואליציה לא פחות מימינה”.

אריה דרעי
פוליטי מדיני
48