שבת

ודיברדבם הרב אשר ברדה
18:00
השיעור השבועי מרן רה"י הרב מאזוז שליט"א
20:00
היכל התרבות עמירם בן לולו
21:00
בצליל ואומר רפי אוחנה
23:00


חוק הגיוס: הגר”מ צדקה: “גם מי שלא מתמיד אסור שילך לצבא”

לאחר הדברים הברורים שאמר זקן המועצת הגר"מ מאיה שליט"א בריאיון ליעקב גרודקה במהדורה המרכזית, גם הגר"מ צדקה משמיע דברים נחרצים על חוק הגיוס

המהדורה המרכזית י"ז אדר ב' התשפ"ד (27.3.2024)
57

לאחר הדברים הברורים שאמר זקן המועצת הגר”מ מאיה שליט”א בריאיון ליעקב גרודקה במהדורה המרכזית, גם מרן ראש ישיבת פורת יוסף הגר”מ צדקה משמיע דברים נחרצים על חוק הגיוס. לדברי שליח ‘קול ברמה’ לעולם התורה, יהודה חזן ליעקב גרודקה במהדורה המרכזית: “כפי שזקן המועצת הגר”מ מאיה שליט”א אמר בריאיון ל’קול ברמה’, גם מרן ראש הישיבה, רבי משה צדקה שליט”א, אומר היום שגם בחורים שלא לומדים וגם ‘החלשים’ שבהם אסור שילכו לצבא. כל בחור שיוצא מהישיבה מחליש את הצבא”.

לדברי שליח ‘קול ברמה’ לעולם התורה, יהודה חזן על ביקור חבר מועצת חכמי התורה הגאון הגדול רבי דוד יוסף שליט”א במעונו של זקן המועצת הגר”מ מאיה שליט”א: “דברים שאומר היום חבר מועצת חכמי התורה, הגאון הגדול רבי דוד יוסף שליט”א, על זקן המועצת: רבי משה מאיה שליט”א שהיה קרוב לאבי מורי בכל השנים ובמשך שנים רבות למד תורה ממנו וראה את ההנהגה שלו. אפשר להגדיר אותו כממשיך דרכו של אבי מורי בלימוד התורה, בהלכה, בהשקפה ובהנהגה, היה צמוד אליו ממש ללא כחל ושרק”.

האזינו:

57