שבת

ודיברדבם הרב אשר ברדה
18:00
השיעור השבועי מרן רה"י הרב מאזוז שליט"א
20:00
היכל התרבות עמירם בן לולו
21:00
בצליל ואומר רפי אוחנה
23:00


“הציבור החרדי הופקר בגלל ההחלטה שלא לאכוף”

ח"כ תהילה פרידמן, חברת ועדת חוקה (כחול לבן) בריאיון 'חדש על הבוקר': "יש 4,000 ילדים חולים ו-80% מהם מהמגזר החרדי" • "חושבת שהאובססיה של בנט כלפי בית המשפט לא נכונה"

חדש על הבוקר י"ג שבט התשפ"א (26.1.2021)
30

אחרי שחברי הכנסת אישרו אתמול בקריאה ראשונה את החוק להחמרת הקנסות שניתנות לפי תקנות הקורונה, נראה שאבדו הסיכויים לקידומו בקריאה שנייה ושלישית. על פי הפשרה המסתמנת בין הליכוד לחברי הכנסת החרדים, הקנסות יעלו בהדרגה ולא יוכפלו מיד.

ח”כ תהילה פרידמן, חברת ועדת חוקה (כחול לבן) בריאיון ‘חדש על הבוקר’: “מה הטעם בלהכריז על עוד שבוע סגר אם הוא לא נאכף. הייתי בסיור לפני שבוע בירושלים וראיתי אלו מוסדות חינוך פתוחים, יש 4,000 ילדים חולים ו-80% מהם מהמגזר החרדי. הציבור החרדי הופקר בגלל ההחלטה של הליכוד והמפלגות החרדיות שלא לאכוף. אנחנו במצב אבסורדי שמדינת ישראל מממנת מוסדות שמפרים את הנחיות הבריאות. תשאל את יעקב אשר מדוע הוא לא אפשר את אכיפת מודל הרמזור? מסיבות פוליטיות כדי להקל על הציבור עלינו”.

האם קיבלה הצעת להצטרף למפלגתו של בנט? “יש לי הרבה הערכה כלפי נפתלי בנט, ויש לי גם ביקורת. אני חושבת שהאובססיה שלו כלפי בית המשפט היא לא נכונה. אני נשארת בכחול לבן”.

ח"כ תהילה פרידמן. צילום: Noam Revkin Fenton/Flash90
פוליטי מדיני קורונה
30