שבת

ודיברדבם הרב אשר ברדה
18:00
השיעור השבועי מרן רה"י הרב מאזוז שליט"א
20:00
היכל התרבות עמירם בן לולו
21:00
בצליל ואומר רפי אוחנה
23:00


הזמר קובי פרץ: “עם כל הכבוד לצבא, בלי התורה עם ישראל לא שווה כלום”

לראשונה בתקשורת חרדית, הזמר קובי פרץ בראיון מיוחד לגרודקה במהדורה המרכזית: "קיבלתי על עצמי להיות שליח של בורא עולם ולקדש את שמו בכל מקום בעולם בו אהיה" | האזינו

המהדורה המרכזית י"ז אדר ב' התשפ"ד (27.3.2024)
73

הזמר קובי פרץ בראיון מיוחד ליעקב גרודקה במהדורה המרכזית ב’קול ברמה’: “פעם או פעמיים בחודש אני בציון הרשב”י, מבקש ממנו שימליץ עלי, על החיילים ועל כל עם ישראל. קיבלתי על עצמי להיות שליח של בורא עולם ולקדש את שמו בכל מקום בעולם בו אהיה. כשהתחילה המלחמה והופעתי בהתנדבות בפני חיילים גייסתי כספים מיהודים יקרים כדי לחלק תפילין מהודרות לכל חייל שמקבל על עצמו להניח”.

הזמר קובי פרץ במירון

לדבריו: “עד היום חילקתי למעלה מאלף זוגות תפילין שבתוך הנרתיק יש גם ציצית. זה העסק הכי טוב שעשיתי עם הקב”ה. גם חיילים דרוזים פנו אלי לבקש ציצית להיכנס איתה לעזה. לצערי יש עדיין עשבים שוטים גם בצבא. נפגעתי מהקצין שהעיף אותי מהבסיס אבל החלטתי לבלום את פי”.

פרץ מתייחס לראשונה בתקשורת חרדית על משבר חוק הגיוס, ואומר לגרודקה כי  “בלי התורה עם ישראל לא שווה כלום עם כל הכבוד לצבא גם אם יהיה הכי טוב בעולם. אין יותר ציוניים מהמתיישבים שמכנים אותם ‘מתנחלים’ והם נלחמים, נפצעים ונהרגים בעזה”.

האזינו:

73