יום שישי

לילה מנצח יואלי דיקמן
00:00
חידודון - עמי מימון שידור חזור
02:00
הלילה החדש המוזיקה הכי טובה ברדיו
03:00
הלכה יומית הרב בנימין חותה
05:45
כולל בוקר רבנים
06:00
להתענג בתענוגים אשר ברדה
07:00
אשת חיל ניר & אורטל קפטן
08:00
אוצר לשבת הרב אבישי טהרני
10:00
מסיני בא הרב יעקב סיני
11:00
הליכות עולם הרב אהרן בוטבול
12:00
שולחן השבת רונן בוסתן
14:00
אזמר בשבחין משה חבושה
16:00
שבת שלום לכל בית ישראל
17:00
לכבוד שבת קודש מונה רוזנבלום
17:00


שר הביטחון בנט יוצא להגנתו של שר הבריאות ליצמן | האזינו לראיון

שר הביטחון נפתלי בנט, 'ימינה' בראיון ל'חדש על הבוקר', תפקידו במאבק ב'קורונה', הציבור החרדי ותושבי ב"ב, ההתקפות על ליצמן, וגם קצת פוליטיקה. האזינו

חדש על הבוקר י"ב ניסן התש"פ (6.4.2020)
17

שר הביטחון נפתלי בנט, ‘ימינה’ בראיון לנועם זיגמן ב’חדש על הבוקר’, על תפקידו במאבק ב’קורונה’, המשמעת של הציבור החרדי, מגנה את ההתקפות על ליצמן, וגם קצת פוליטיקה.
השר בנט: “מרבית עיסוקי הוא בבני ברק במבצע מרגש של הזנת 12,000 משפחות ובעיקר קשישים על ידי חטיבת הצנחנים וחטיבת הקומנדו שמחלקים ארוחות חמות וגם אוכל יבש על מנת להגן ולבודד בעיקר את הקשישים. תושבי בני ברק מתנהלים למופת”.
על מטוסים עם ציוד רפואי בדרכם לישראל.
“זה מבצע שאנחנו עובדים עליו במשך שבועיים. שלחנו 11 מטוסים ממשרד הביטחון שרכשו ציוד בהיקף עצום והמטוסים עושים את דרכם ברגעים אילו לישראל. חיילי צה”ל ומערכת הביטחון ממש בחוד החנית במערכה הזאת. אנחנו ממלאים את מדינת ישראל בהיקף כל כך גדול שאני מעריך שזה יגיע גם לצרכן”.
המצב בישראל ביחס לעולם.
“הציבור הישראלי מתנהג למופת וזאת הסיבה העיקרית שהיקף התמותה בישראל הוא פחות לעיך ארוך למה שקורה בעולם. הציבור הישראלי הבין שצריך להתרחק מסבא וסבתא ולדאוג להם מרחוק והבנו את זה יותר טוב מכל העולם ופה בישראל מכבדים באמת את ‘כבד את אביך ואת אמך'”.
על הביקורת כלפי שר הבריאות הרב ליצמן.
“ההחלטות ששר הבריאות ליצמן קיבל בתחילת המשבר, יחד עם מנכ”ל המשרד וראש הממשלה היו החלטות חשובות מאוד ואמיצות. אני דוחה את ההתנפלות הזאת. בוודאי שיש עמדות שונות אבל רק ביחד ננצח את המגיפה הזאת”.
על ההיערכות לקראת סגר בפסח.
“אני באופן כללי בעד לעבור מגישת הפטיש לגישת פינצנטה. אמנם בשלבים הראשונים של המגיפה היה צריך לסגור את כל הכלכלה. אנחנו צריכים לראות עכשיו איך יוצאים ואת זה עושים בהגדלת מספר הבדיקות ולמצוא את הנשאים ולהעביר אותם לבידוד. נושא הבדיקות הוא נושא הליבה כרגע. בני ברק זה מצב שקצב ההדבקה יחסית גבוה ושם הופכים את המשוואה”.
על דבריה של רינה מצליח.
“לא רוצה להתייחס ספציפית לבן אדם כזה או אחר. מעט מן האור דוחה את הרבה מן החושך. רגשות שנאה ואיבה לצערי קיימים”.
המו”מ מול כחול לבן והאכזבה של ימינה’
“אני לא יודע. אמרתי לראש הממשלה שאנחנו נחכה והוא צריך להחליט מה יהיה הרכב הממשלה ואחרי שהוא יחליט ואם אנחנו מעבירים את כל מערכת המשפט לידי השמאל. או שניכנס או שנישאר בחוץ. לא נולדתי שר ואני מאוד רוצה להיות חלק מהממשלה אבל רק אם הממשלה מקיימת את מרבים הערכים שאני מאמין בהם”.

בנט. צילום: Tomer Neuberg/FLASH90
קורונה
17