יום שישי

לילה מנצח יואלי דיקמן
00:00
חידודון - עמי מימון שידור חזור
02:00
הלילה החדש המוזיקה הכי טובה ברדיו
03:00
הלכה יומית הרב בנימין חותה
05:45
כולל בוקר רבנים
06:00
להתענג בתענוגים אשר ברדה
07:00
אשת חיל ניר & אורטל קפטן
08:00
יביע אומר הרב יגאל כהן
10:00
מסיני בא הרב יעקב סיני
11:00
הליכות עולם הרב אהרן בוטבול
12:00
שולחן השבת רונן בוסתן
משודר עכשיו לשידור חי
14:00
אזמר בשבחין משה חבושה
16:00
שבת שלום לכל בית ישראל
17:00
לכבוד שבת קודש מונה רוזנבלום
17:00


איחוד היסטורי: ישיבישיר 5 – ביצוע מיוחד לשיר ״פיה פתחה״ • צפו בקליפ

קול ברמה בשיתוף עיריית י-ם גאים להציג את הקליפ של מיזם שירת ההמונים ״ישיבישיר 5״ | לאחר 20 שנה, גדולי הזמר החסידי ישי לפידות, אוהד מושקוביץ, מנדי ג'רופי ועמירן דביר התאחדו יחד עם 3,000 בחורי ישיבה בביצוע מיוחד ומרגש • צפו

תוכניות חד פעמיות כ"ה אדר התשפ"ג (18.3.2023)
220

רדיו קול ברמה בשיתוף עיריית ירושלים והאגף לתרבות תורנית, ובחסות דוריטוס, גאים להציג את הקליפ של מיזם שירת ההמונים ״ישיבישיר 5״ – לציון 30 שנה לזמר והיוצר ישי לפידות בליווי תזמורת סימפונית המורכבת מ30 נגנים.

בחול המועד סוכות תשפ”ג, התכנסו 3,000 בחורים ואברכים במרכז הקונגרסים שבבנייני האומה בירושלים, לביצוע מחודש של השיר ‘פיה פתחה’ המיתולוגי שהלחין ישי לפידות לפני 20 שנה ומאז הפך לנכס צאן ברזל המתנגן מידי ערב. להפתעת הקהל, לפידות אירח על הבמה את הזמרים שביצעו איתו את השיר – אוהד מושקוביץ, עמירן דביר ומנדי ג’רופי, כשעל האירוע כולו מנצח המאסטרו יואלי דיקמן.

בדומה למופעים הקודמים של ה״ישיבישיר״, גם הפעם נרשם ביקוש שיא לכרטיסים שאזלו בתוך זמן קצר מפתיחת הקופות. מיזם ישיבישיר הינו מיזם מוזיקלי ייחודי של רדיו קול ברמה שהפך להיות המופע המדובר ביותר בציבור החרדי. זו השנה החמישית ברציפות שהוא מתקיים בניצוחו של המאסטרו יואלי דיקמן.

יואלי דיקמן: “בישיבישיר 5 הכל תוזמר ונכתב במיוחד לתזמורת סימפונית. לא התבססנו על חומר קיים והקהל יצא עם אנרגיות אדירות וחוה חוויה מוזיקלית שלא נראתה ונשמעה בארץ. בכל שנה אנחנו מביאים גימיק לבמה (קסם, לייזרים וכדו’), הפעם החלטנו שהגימיק יהיה מוזיקלי ואיחדנו את מבצעי השיר 20 שנה אחרי. זה הישיבישיר המוזיקלי המושקע ביותר שנעשה עד כה”.

ישי לפידות: “30 שנה אני מככב על במות יהודיות ברחבי העולם. אני מאמין שזכיתי להופיע מול כל ציבור יהודי על הגלובוס. ובכל זאת מופע ה-״ישיבשיר״ הוא מופע אחר. מלא בנוסטלגיה אישית, עם שיר שהצליח להתקבע בקהילות ישראל וזוכה כאן לכבוד הראוי לו ולמבצעיו – החברים הטובים בעולם המוזיקה החסידית. הקהל האדיר של בני התורה, קהל חם, עוטף ומחבק, מעניק ייתר רגש לאירוע המוזיקלי הזה שכולו לב ונשמה שכל כך חסרים לנו בימים אלה”.

לצפיה בקליפ המלא

קרדיטים:
לחן: ישי לפידות | עיבוד והפקה מוזיקלית: יואלי דיקמן: | צילום: נתי אלבר | עריכה: שרולי ברונכר | הפקה: עזריאלי הפקות

חרדים
220