יום שישי

לילה מנצח יואלי דיקמן
00:00
חידודון - עמי מימון שידור חזור
02:00
הלילה החדש המוזיקה הכי טובה ברדיו
03:00
הלכה יומית הרב בנימין חותה
05:45
כולל בוקר רבנים
06:00
להתענג בתענוגים אשר ברדה
07:00
אשת חיל ניר & אורטל קפטן
08:00
יביע אומר הרב יגאל כהן
10:00
מסיני בא הרב יעקב סיני
11:00
הליכות עולם הרב אהרן בוטבול
12:00
שולחן השבת רונן בוסתן
14:00
אזמר בשבחין משה חבושה
15:00
לכבוד שבת קודש מונה רוזנבלום
16:00
שבת שלום לכל בית ישראל
17:00


ר”ה באומן? מנכ”ל משרד הבריאות: “לא בטוח שנאשר את הנסיעה”

מנכ"ל משרד הבריאות הפרופ' נחמן אש: "הממשלה והקבינט החליטו שהמעקב יהיה אחרי החולים הקשים. שזה יעמיס על המערכת. נבצע צעדים" • האזינו

שמונה: אפס אפס י"ט אב התשפ"א (28.7.2021)
19

מנכ”ל משרד הבריאות הפרופ’ נחמן אש לאדמקר וישראל כהן ב’שמונה אפס אפס’: “הממשלה והקבינט החליטו שהמעקב יהיה אחרי החולים הקשים. שזה יעמיס על המערכת. נבצע צעדים. החל ממחר נתחיל עם התו הירוק. הגישה של בנט היא אחרת בגלל שהמצב הוא שונה.”

“אני מגנה את התקיפות על ד”ר שרון אלרעי-פרייס שעושה את עבודתה בצורה מצויינת. תפקידה להביא את הנתונים כמו שהם. אנחנו לא ממציאים שום דבר. לתקוף על בסיס אישי ולהגיד שאנחנו מפחידים? זה התפקיד. כל תקיפה אישית היא לא עניינית ואני מגנה אותה על הסף.”

“אנחנו בימים אלה עובדים יחד עם משרד הדתות על מתווה של נסיעה שתהיה בטוחה. זה תלוי מאוד ברמת התחלואה באומן. ננהג כמו נסיעה לכל מקום אחר. לא נאשר בוודאות את הנסיעה הזאת – הכיוון הוא כן לאפשר.”

“אנחנו בשלב ההכרעה על החיסון השלישי. צריכים להכריע. אני חושב שצריך להסתכל הייטב על היעילות של החיסונים לאורך הזמן ואם יש עדות לכך אז האופציה של החיסון השלישי נחליט עליה. מאחר שהיינו ראשונים להתחסן אז יש מחיר שלא נוכל לחכות לאישור רשמי.”

“לשמחתי התחלואה נמוכה במגזר החרדי אבל אני חושש מאוד שהזן דלתא יוכל להגיע גם לשם. אחוז ההחלמה והמתחסנים בחברה החרדית גבוה – אני לא בטוח שהוא מספיק כדי למנוע התפרצות”.

פרופ' נחמן אש
בארץ קורונה
19