יום חמישי

סגולת אמת הרב חיים פוקס
00:00
חידודון - עמי מימון שידור חזור
02:00
הלילה החדש המוזיקה הכי טובה ברדיו
03:00
הלכה יומית הרב בנימין חותה
05:45
כולל בוקר רבנים
06:00
לצלילי הבוקר ניר קפטן
משודר עכשיו לשידור חי
07:00
שמונה אפס אפס יקי אדמקר & ישראל כהן
08:00
לחיים לחיים הרב חיים הורביץ
09:00
בואי בשלום שיפי חריטן & טל סבג
10:00
אמאל'ה מיכל לויטין
11:00
רגעים של אושר הרבנית חדווה לוי
12:00
אחת בצהריים נתן משי & אבי גדלוביץ
13:00
חידודון עמי מימוון
14:00
בצליל ואומר רפי אוחנה
16:00
מגיד דבריו ליעקב הרב עדס
17:00
שיר ידידות משה לוק
18:00
מהדורת סוף השבוע יעקב גרודקה
19:00
על הקצה יעקב גרודקה & ישראל כהן
20:00
דרך השם הרב שלמה משה עמר
21:00
מבט לשבת הרב בנימין חותה
22:00


“על חטא שלא פינינו מספיק זמן להשקיע בהסברה פנים חרדית”

יו״ר ועדת חוקה ח״כ יעקב אשר, ב'שמונה אפס אפס': "לפני בחירות תמיד יש ביקורת. אם מישהו שואל איפה היינו, אז היינו במאבק בלתי פוסק מול משרדי הממשלה" • "זה לא חטא גדול להצביע לבצלאל סמוטריץ, זו פשוט טפשות"

שמונה: אפס אפס כ"ד אדר התשפ"א (8.3.2021)
32

יו״ר ועדת חוקה ח״כ יעקב אשר, ב’שמונה אפס אפס’: “לפני בחירות תמיד יש ביקורת. אם מישהו שואל איפה היינו, אז היינו במאבק בלתי פוסק מול משרדי הממשלה שלא מכירים את אורח חייו של הציבור החרדי והצלחנו לתקן המון דברים. היינו שם בשביל כולם, ובמיוחד עבור הציבור שלנו”.

היו כמה סגרים שנבלמו בגלל התקנה שהעברתי בוועדה לחייב התייעצות עם ראשי הערים לפני הטלת סגר. שושן פורים היה בהחלט אירוע שפגע בנו והרגיז אותנו מאד, אבל היו עוד הרבה ״שושני פורים״ שבלמנו במהלך השנה.

אני מוכן להכות על חטא שלא פינינו מספיק זמן להשקיע בהסברה פנים חרדית במהלך השנה האחרונה על הפעילות שלנו. היינו טרודים במאבק יומיומי על התקנות.

אולי היו שנהנו שבזמן הסגרים הגיע ראש מפלגה לשעתיים להצטלם איתם והלך, בזמן הזה ניהלנו קרב מאסף בוועדות. מדובר באותם פוליטיקאים שאחר כך טענו כלפי הציבור שלנו שהוא לא ממושמע.

לא רק סמוטריץ, גם בנט וגנץ עשו עלינו סיבוב ביקורים ברשויות המקומיות. רק חבר כנסת חרדי מרגיש את המצוקה האמיתית של הציבור ויילחם עבורו באמת.

אני לא יודע בוודאות מי מנהל את הקמפיין נגד הצבעה למפלגות החרדיות, אבל אין ספק שאלה אותם אנשים שקיימו את ההפגנה במרכז בני ברק על הישיבה באשדוד. לא יודע להגיד אם אלה הפלג הירושלמי, כי לא בדקתי אבל אלה קבוצות שחיים רק מחיכוך עם הרשויות.

זה לא חטא גדול להצביע לבצלאל סמוטריץ, זו פשוט טפשות. בצלאל הוא בחור נחמד ומבין כל אנשי הציבור הדת״ל הוא גם יודע לדבר בשפה ישיבתית, אבל הוא דואג לאנשים שהוא חי בתוכם.

אדם שמצביע סמוטריץ, זה אדם שילדיו מתחנכים במוסדות לימוד של סמוטריץ. אנחנו לא צריכים קבלני משנה, אדם חרדי מצביע רק עבור אדם חרדי.

חרדים פוליטי מדיני
32