שבת

ודיברדבם הרב אשר ברדה
18:00
השיעור השבועי מרן רה"י הרב מאזוז שליט"א
20:00
היכל התרבות עמירם בן לולו
21:00
בצליל ואומר רפי אוחנה
23:00


סמוטריץ בתגובה להסכמי השלום: “את השלום גם השמאל יכול לעשות”

ח"כ בצלאל סמוטריץ , (ימינה) בראיון ל'אחת בצהרים': "אל תהיו עבדים כנועים של השמאל, ממשלת ניסנקורן ו52 גמדים" • תגובה על הצעת החוק לבדיקת מערכת המשפט שנפלה בכנסת: "הציבור חכם ויבוא חשבון עם הנציגים שבורחים מאחריות"

אחת בצהריים כ"ז אלול התש"פ (16.9.2020)
28

הכנסת הפילה (רביעי) את הצעת ח”כ בצלאל סמוטריץ’ להקים ועדת חקירה פרלמנטרית לבדיקת תחלואי המערכת המשפטית ופרקליטות המדינה. 47 חברי כנסת הצביעו נגד ההצעה ורק שישה תמכו.
רוב חברי הכנסת של הליכוד והח”כים החרדים נעדרו ממליאת הכנסת, רק חברי הכנסת שלמה קרעי ואריאל קלנר מהליכוד הצביעו בעד. גם יו”ר ימינה, נפתלי בנט נעדר מההצבעה.

ח”כ בצלאל סמוטריץ , (ימינה) לשעבר שר התחבורה בראיון ל’אחת בצהרים’: “הציבור חכם ויבוא חשבון עם הנציגים שבורחים מאחריות, הציבור החרדי הוא הראשון שנפגע ממערכת המשפט והחרדים הם הראשונים שמרימים יד נגד ההצעה, מה שאומר שהם מעדיפים פוליטיקה על מהות. הצעתי לליכוד להוביל את המהלך, אבל מקבלים רגלים קרות ברגע האמת”

על הטענה שלא הועלו הצעות דומות בזמן היותם בקואליציה: “במשמרת של שקד היא הראשונה ששינתה את ההגה ב180 מעלות, לא מתקנים עיוות של שנים ברגע אחד אבל חבל שהליכוד והחרדים לא שותפים למהלך. הם מעדיפים שקט תעשייתי על פני מהות, לא ייתכן ש17 חברי כחול לבן מנהלים את הקואליציה, הליכוד נותן לניסנקורן לנהל את המדינה”

בחירות? “איזה דבר טוב עשתה הממשלה הזאת עשתה שצריך לשמר אותה, את השלום גם השמאל יכול לעשות, אל תהיו עבדים כנועים של השמאל, ממשלת ניסנקורן ו52 גמדים”

על מפלגת ימינה:
“ימינה היא אינה מפלגה דתית בניגוד לאיחוד הלאומי. לי אין שאיפות להיות ראש ממשלה אלא למשוך את הליכוד ימינה, אני עומד בראש מפלגה ימנית דתית, אני לא אגיד לאדם חרדי שיש לו רב מובהק להצביע לנו, מי שאין לו רב ימצא אצלנו דאגה לתורת ישראל וארץ ישראל”

בצלאל סמוטריץ' ( Yonatan Sindel/Flash90)
חרדים פוליטי מדיני
28