יום רביעי

הלילה הזה אבי בן ישראל
00:00
חידודון - עמי מימון שידור חזור
02:00
הלילה החדש המוזיקה הכי טובה ברדיו
משודר עכשיו לשידור חי
03:00
הלכה יומית הרב בנימין חותה
05:45
כולל בוקר רבנים
06:00
פליילסט מוזיקה לחג מבית קול ברמה
07:00
שיחת חג הרב פנחס רז
08:00
הקפטנים ניר & עידו קפטן
09:00
הלוליה מעוז עבדי & שמעון פרץ
11:00
והגדת לבנך הרב אשר ברדה
13:00
חידודון עמי מימוון
14:00
המבוקשים עמירם בן לולו
16:00
ישראל הצעיר ישראל כהן
17:00
הקבלת פני רבו רבה של ירושלים הראשל"צ הרב עמאר
19:00
שיחת חג הרב בניהו אבא שאול
20:00
והצלתי משה ארלנגר
21:00
תוכנית חג מיוחדת הרב חיים הורביץ
22:00


קבוצת ניוז 360 מציגה: חווית הפרסום הטובה ביותר!

גם בשנה האחרונה - קבוצת ניוז 360 העבירה את חווית הפרסום הטובה ביותר עבור המאזינים, השדרנים והלקוחות • שידורי חוץ, מופעים לגברים ולנשים ופרסים יקרי ערך

כ"ב אדר א' התשפ"ב (23.2.2022)
50

מסכמים שנה: קבוצת התקשורת החרדית הגדולה בישראל ניוז 360 מבית קול ברמה מדגישה את חווית הפרסום הטובה ביותר עבור המאזינים, השדרנים והלקוחות.

בקבוצת ניוז 360 מאמינים כי דרך החוויה, הפרסום מעניין יותר, קל יותר לעיכול ואפקטיבי יותר.

בסדרת פגישות שקיים הצוות השיווקי של הקבוצה הכולל את המנכ”ל אריאל דרעי, מנהל המדיה בקול ברמה דוד שעיו ומנהל המדיה בקול פליי עוייזר דרוק עם משרדי הפרסום החרדיים הוצג העיקרון העיקרי בפעילות בשנת 2021 תוך שימת דגש על חווית הפרסום.

בשנה האחרונה קבוצת ניוז 360 מבית קול ברמה הפיקה עשרות אירועים ענקיים לציבור החרדי, לבני ישיבות, ובמקביל גם לנשים, כשהדגש באירועים הוא חוויה למשתתפים ולמאזינים תוך הבנת צרכי הלקוח, נקודות החוזק שלו ויצירתיות פורצת גבולות בקריאייטיב הפרסומי.

בצמרת אירועים אלו נמצאים שני אירועי הישיבישיר 3 ו-4. בכל אחד מהם השתתפו מעל ל 3000 משתתפים כשאת החסות הראשית לקחה עיריית ירושלים וראש העיר משה ליאון ואת חסויות המשנה רכשו קפה עלית ובנק פאג״י.

כך למשך במהלך קיץ 2021 השקנו בשיתוף פעולה עם חברת ׳ריאו ארטיקים׳ סדרת ארטיקים תחת המיתוג ׳קול פליי׳ שנמכרו בתפוצה רחבה בריכוזים של הציבור החרדי בכל רחבי הארץ בלא פחות ממיליון וחצי יחידות.

שיתוף פעולה נוסף עם חברת ׳תדיראן׳ הוליד את ניידת השידור השקופה והממוזגת כשהמסר והחוויה למאזינים הוא: ״נעים בחוץ״, תרתי משמע.

בימי ״בין הזמנים״ הפיקה הקבוצה עשרות שידורי חוץ עם אומנים, ממרכזי קניות, חופי ים ועד לאולמות אירועים, בחלוקת פרסים והפתעות לקהל המאזינים. בכל האירועים שמו עובדי הקבוצה דגש על חווית משתמש מושלמת למאזין וללקוח גם יחד.

חברת ׳אוסם׳ בחרה אף היא ברדיו קול ברמה לפלטפורמה הרדיופונית היחידה לפעילויות קד”מ ארציות, במהלכן ירדו שדרני התחנה לשטח יחד עם ניידת השידור וקיימו אירועי שטח בהם חולקו מאות פרסים וחטיפים למשתתפים. זאת במקביל לכתב ‘קול ברמה’ שהפתיע את המאזינים בביתם וחילק להם מתנות יקרות ערך.

מגזין קול פליי המופק מדי חודש בחודשו הפך אף הוא להצלחה פנומנאלית בשנת 2021 כשאלפי בחורי ישיבה מחכים מדי חודש ליציאת הגליון החדש בו מתפרסמים ראיונות בלעדיים עם גדולי הזמר בציבור החרדי, עדכונים, חשיפות בלעדיות ותוכן מוזיקלי יחודי ומעניין.

באותן פגישות סקירה וסיכום עם משרדי הפרסום החרדיים הגדולים, הוצג סרטון מתקדם המדגיש את פעילות הקבוצה זאת לצד ארוחה מפנקת ושי צנוע לכל המשתתפים.

במשרדי הפרסום החרדיים הביעו את הערכתם לקבוצה ולמקצועיותם של העובדים והשדרנים. כי בניוז 360 הפרסום החוויתי – פשוט עובד.

אריאל דרעי מנכ”ל קבוצת ניוז 360 מבית קול ברמה אמר לסיכום כי “בסייעתא דשמייא גדולה ולמרות מגיפת הקורונה הצלחנו בעזרת העובדים המוכשרים במחלקת השיווק ובשאר המחלקות להפוך את שנת 2021 המאתגרת לשנה מוצלחת ביותר מבחינת היקף הפעילות, החיבור למאזינים ובעיקר החוויה הכללית לשדרנים ,למאזינים וללקוחות היקרים שלנו”.

בארץ
50