יום שישי

לילה מנצח יואלי דיקמן
00:00
חידודון - עמי מימון שידור חזור
02:00
הלילה החדש המוזיקה הכי טובה ברדיו
משודר עכשיו לשידור חי
03:00
הלכה יומית הרב בנימין חותה
05:45
כולל בוקר רבנים
06:00
להתענג בתענוגים אשר ברדה
07:00
אשת חיל ניר & אורטל קפטן
08:00
יביע אומר הרב יגאל כהן
10:00
מסיני בא הרב יעקב סיני
11:00
הליכות עולם הרב אהרן בוטבול
12:00
שולחן השבת רונן בוסתן
14:00
אזמר בשבחין משה חבושה
15:00
לכבוד שבת קודש מונה רוזנבלום
16:00
שבת שלום לכל בית ישראל
17:00


חמישה דברים שלא ידעתם על ישראל כהן

מפעם לפעם אנו עורכים תחקיר עומק על אחד ממגישי רדיו קול ברמה ומגישים בפניכם דברים שלא ידעתם עליו • והפעם: חמישה דברים שלא ידעתם על ישראל כהן

מתגלגלים בדרכים י' אדר ב' התשפ"ב (13.3.2022)
116

את ישראל כהן אתם מכירים מתוכניתו “מתגלגלים בדרכים” וממצעדי הרדיו השנתיים של קול ברמה. אבל יש חמישה דברים פיקנטיים במיוחד שאתם לא יודעים על שדרן הרדיו ועיתונאי המוזיקה:

1. אצלנו ברדיו אתם שומעים את כהן מגיש לכם מוזיקה של אחרים, אך כאשר המיקרופון כבה, הוא עובר לצד הכותב. עד היום, הוא כתב למעלה מ-300 שירים, זה התחיל כבר בגיל 14, חלקם גם הלחין בעצמו. בפועל רק בודדים יצאו לאוויר העולם. כהן מצהיר כי “כתיבה היא התרפיה והפסיכולוג שלי. זה בראש ובראשונה בשביל הנפש שלי. אולי לכן לא עשיתי מספיק בשביל שזה יצא החוצה”, כלשונו.

2. מאות אלפי אנשים מאזינים לו בכל יום, אולם באופן מפתיע יש שניים שלא האזינו לו מעולם. כהן גדל בבית שהרדיו לא נדלק בו אפילו בטעות, ולכן ההורים שלו לא שמעו אותו משדר.

3. ‏ישראל כהן הוא ציפור לילה. כזה שאוהב את השקט של הלילה ומכיוון שבימים הוא עובד מאוד קשה, פעם בכמה לילות הוא מתמוטט ונרדם ב-20:00 בערב, שתדעו אם הוא לא מגיב לכם..

4. כהן משתדל לא לפספס את החברותא הקבועה שלו, “ללמוד זה אושר.” הוא מספר ומוסיף כי הוא מתחרט על הימים שראה בלימוד קושי: “גיליתי קצת מאוחר שזהו טעם החיים האמיתי. מעריך מעל הכל אברכים ולומדי תורה ואם במוזיקה עסקינן, שירי תורה מצמררים אותי”.

5. ומי היה מאמין ששדרן הרדיו ועיתונאי המוזיקה כילד היה בכלל קשור לבעלי חיים? כהן אוהב מאוד לגדל בעלי חיים וצמחים, הוא גידל כל מה שאפשר לגדל. ואם זה לא מספיק, בתור ילד הוא חלם לחיות במושב, היום הוא מעדיף את בני ברק.

פרט בונוס:  לצד הגשת המוזיקה וסיקור התחום, ישראל כהן הוא מנהל התוכניות של רדיו קול ברמה

 

=התוכנית מתגלגלים בדרכים אותה מגיש ישראל כהן, משודרת בכל יום בשעה 17:00=

  • ישראל כהן | צילום: יהודה ארגמן

חרדים
116