שבת

ודיברדבם הרב אשר ברדה
18:00
השיעור השבועי מרן רה"י הרב מאזוז שליט"א
20:00
היכל התרבות עמירם בן לולו
21:00
בצליל ואומר רפי אוחנה
23:00


‘השחר העולה’ מציגים: מתכון שילדים אוהבים

את סדרת ממרחי 'השחר העולה'  אין צורך להציג, דורות של ילדים ומבוגרים גדלו על הטעם המופלא והייחודי של סדרת ממרחי 'השחר העולה', והם מלווים את הצרכן הישראלי בכל הנקודות החשובות בחייו • בפנים: מתכון בראוניס עם עדשים צבעוניים

ד' אייר התשפ"א (16.4.2021)
42

את סדרת ממרחי ‘השחר העולה’  אין צורך להציג, דורות של ילדים ומבוגרים גדלו על הטעם המופלא והייחודי של סדרת ממרחי ‘השחר העולה’, והם מלווים את הצרכן הישראלי בכל הנקודות החשובות בחייו: החל מהכריכים אותם לוקחים הילדים לגן וללימודים ובשימושים במאפים ובקינוחים.

ממרחי ‘השחר העולה’ פופולריים במיוחד בקרב אופים וקונדיטורים מובילים בישראל ומהווים חלק בלתי נפרד מעולם האפיה, כמילוי לעוגות, בסיס לקינוחים וגלידות ועוד. סדרת ‘השחר העולה’ למהדרין מכילה מגוון ממרחים בטעמים מושלמים בכשרות מהודרת.

וכדי שתוכלו ליצור עם ממרחי ‘השחר העולה’ גם חוויות מתוקות, הבאנו לכם מתכון שילדים אוהבים במיוחד, וגם מבוגרים:

בראוניס עם עדשים צבעוניים

מצרכים:

400 גרם ממרח השחר העולה

250 גרם חמאה

1/2 2 (500 גרם) כוסות סוכר

6 ביצים

3 כפות אבקת קקאו

1 כוס (140 גרם) קמח

1/2 כוס סוכריות עדשים קטנות

אופן הכנה:

  • ממיסים בהדרגה, במיקרוגל, את הממרח, החמאה והסוכר. מערבבים לקרם חלק ומבריק. מוסיפים את הביצים, זו אחר זו, ומערבבים היטב לאחר כל הוספה. מנפים לקערה את הקמח ואבקת הקקאו ומערבבים בתנועות קיפול לקבלת עיסה אחידה.
  • יוצקים לתבנית מרופדת בנייר אפייה ואופים כ-10 דקות בתנור שחומם מראש ל־170 מעלות. מוציאים, מפזרים את סוכריות העדשים ואופים עוד כ-12 דקות (להיזהר מאפיית יתר, הבראוניס צריכים להיות רכים).
  • מוציאים, מצננים, חותכים לקוביות ומגישים.
צרכנות
42