יום שלישי

פסח כשר ושמח נשוב ונשדר מיד בצאת החג
משודר עכשיו לשידור חי
00:00
ודיברדבם אשר ברדה
20:00
אנדולוסית לחג רפי אוחנה
22:00


הערב: הגמר הגדול של העונה השלישית של ‘הנואם’

הערב בשעה 22:00 זה יקרה: הגמר הגדול של התוכנית 'הנואם' בשידור חי להאזנה ולצפייה בשידור חי • לאחר התוכנית יקבע מי הנואם הבא של הציבור החרדי במשדר מיוחד בהגשת רונן גרוס ובשיפוטם של רבני ערכים • כל הפרטים

הנואם ז' שבט התשפ"ב (9.1.2022)
89

לפני כשלושה חודשים החלה עונה חדשה של תוכנית הדגל של עולם הרצאות במגזר החרדי. התוכנית הנואם בהגשת רונן גרוס ובשיתוף ערכים עלתה לאוויר עם מתמודדים חדשים, מרוגשים ובעיקר איכותיים.

העונה הנוכחית רשמה סטנדרט חדש של מצוינות בקרב המתמודדים והעלתה את התחרות בכמה שלבים.

הכל היה שונה הפעם, עורכי התוכנית דאגו לסינון קפדני ובין מאות אודישנים, נבחרו העשרה הטובים ביותר. עונה זו הגיעה אחרי שנתיים של פסק זמן עקב נגיף הקורונה שגרם להפקת התוכנית לעצור את ההכנות הרבות לקראת העונה השלישית.

בקיץ הקודם, היה נראה כי הנה הגיע הזמן להתחיל עונה חדשה ומועד השידור נקבע לחודשים שאחר חגי תשרי וכך היה.

לאחר עונה מותחת במיוחד, העונה מגיעה לשיאה הערב בשעה 22:00 בשידור גמר מיוחד שיועבר גם לצפייה באתר האינטרנט של קול ברמה וכמובן להאזנה ברדיו קול ברמה.

את הגמר הגדול ינחה מי המגיש של התוכנית רונן גרוס ובהשתתפות הרב ישי וליס והרב הד”ר דניאל נשיא מערכים.

שעות החדות טרם השידור, פגשנו את רונן גרוס וביקשנו ממנו לסכם את העונה והוא בחר לדבר על הסטנדרט הגבוה של העונה הנוכחית: “מעונה לעונה הבחירה בזוכה נהיית קשה היות ורף הכניסה לתחרות הולך וגבהה הן בגלל הביקוש וההיצע המובחר”, פתח גרוס את הסיכום מבחינתו.

“העונה הזו היתה לנו לזכות להכיר 10 מתמודדים אשר כולם למעשה ראויים לזכייה למקומות הראשונים והבחירה באמת אתגרה את כולנו. לזכות עבורי להגיש מזה העונה השלישית את הנואם לצד המנטורים המוכשרים ביותר שכל עונה אני למד מהם דבר חדש הרב ד״ר דניאל נשיא והרב ישי ווליס”, הוסיף.

בסיום דבריו ביקש המגיש להודות מנכ”ל הרדיו: “תודה מיוחדת להוגה התכנית מנכל הרדיו אריאל דרעי אשר מלווה אותנו גם בעונה זו ורותם את כל הרדיו להצלחת התכנית”.

כעת נותר לנו להמתין במתח לרגעי הכרעת העונה ולאחל מפה הצלחה גדולה למתמודדים.

חרדים
89