יום שלישי

פסח כשר ושמח נשוב ונשדר מיד בצאת החג
משודר עכשיו לשידור חי
00:00
ודיברדבם אשר ברדה
20:00
אנדולוסית לחג רפי אוחנה
22:00


הכירו: “הנואם הבא” של ‘קול ברמה’ ו’ערכים’

אמש (ראשון) שודר פרק הגמר של הריאלטי החם של הציבור החרדי ״הנואם״ בשיתוף ארגון ערכים ורדיו קול ברמה ובסיומו הוכתר אחד המתמודדים כ'נואם הבא'

הנואם ח' שבט התשפ"ב (10.1.2022)
46

אמש (ראשון) שודר פרק הגמר של הראליטי החם של הציבור החרדי ״הנואם״ בשיתוף ארגון ערכים ורדיו קול ברמה ובסיומו הוכתר אחד המתמודדים כ’נואם הבא’. במשך שלושה חודשים התחרו עשרה מתמודדים שנבחרו בקפידה מבין מאות שנרשמו לתוכנית הריאלטי ״הנואם״.

תוכנית “הנואם” התקיימה זו השנה השלישית ברציפות בשיתוף פעולה פורה בין רדיו קול ברמה לארגון ׳ערכים׳.

המתמודדים במשך כל העונה למדו מושגים חשובים בתורת הנאום ע״י השופטים והמרצים הבכירים הרב דניאל נשיא והרב ישי וליס. המתמודדים הועמדו במשימות לא פשוטות ונתבקשו להרצות בנושאים שונים המלווים את המרצים והדרשנים בכל שיעור ושיחה. ועמדו בכך בכבוד רב. את התכנית הנחה זו העונה השלישית רונן גרוס. הזוכה במקום הראשון הינו הרב שי מושקוביץ שאף זכה ב-5,000 ₪ בנוסף להשתלבות והצטרפות לצוות המרצים של ארגון ‘ערכים’.

מנכ”ל הרדיו אריאל דרעי בירך את המנצח והמתמודדים ואמר כי “הרדיו התורני הגדול בעולם שמח וגאה לקדם תכניות תורניות מהם יוצאים הדור הבא של הדרשנים ומזכי הרבים. ‘קול ברמה’ גאה בכלל המתמודדים של העונה השלישית ומאחל לו הרבה הצלחה בהמשך הדרך”.

בארץ חרדים
46