יום חמישי

סגולת אמת הרב חיים פוקס
00:00
חידודון - עמי מימון שידור חזור
02:00
הלילה החדש המוזיקה הכי טובה ברדיו
03:00
הלכה יומית הרב בנימין חותה
05:45
כולל בוקר רבנים
06:00
לצלילי הבוקר ניר קפטן
07:00
שמונה אפס אפס יקי אדמקר & ישראל כהן
08:00
לחיים לחיים הרב חיים הורביץ
09:00
בואי בשלום שיפי חריטן & טל סבג
10:00
אמאל'ה מיכל לויטין
11:00
רגעים של אושר הרבנית חדווה לוי
12:00
אחת בצהריים נתן משי & אבי גדלוביץ
13:00
חידודון עמי מימוון
14:00
בצליל ואומר רפי אוחנה
משודר עכשיו לשידור חי
16:00
מגיד דבריו ליעקב הרב עדס
משודר עכשיו לשידור חי
17:00
שיר ידידות משה לוק
18:00
מהדורת סוף השבוע יעקב גרודקה
19:00
על הקצה יעקב גרודקה & ישראל כהן
20:00
דרך השם הרב שלמה משה עמר
21:00
מבט לשבת הרב בנימין חותה
22:00


“הגיע איש צדיק והוציא אותי מתחת לאוטובוס” העדות של בת ה-5 שניצלה

הילדה בת החמש וחצי, שאיבדה את אמה ואת שתי אחיותיה בתאונה המחרידה ברב שפע משתפת בחוויה • מיטב אנשי המקצוע גויסו לסייע • בית המשפחה עמוס במנחמים בכל שעות היום • קרן העזרה והסיוע מתחילה לקרום עור וגידים

כ' אב התשפ"ב (17.8.2022)
41

משפחת גלושטיין כבר נערכת לקום משבעת ימי האבל, ולהתחיל את החזרה לשגרה. אבל גם בני המשפחה וגם אנשי המקצוע המלווים אותם מטבע הדברים, מבינים היטב שלא במהרה הם יתאוששו מהמכה הכואבת שנפלה עליהם כרעם ביום בהיר.

בתוך רגע, הם איבדו את אמם ואת שתי אחיותיהם. שליש מהמשפחה נמחק ונטמן תחת מצבות שיש קרות ומנוכרות. הבית שהיה עמוס ואפילו צפוף, התרוקן פתאום. יש בו יותר מדי מקום. הם לא מבינים למה צריכים דירת שלושה חדרים למשפחה שיש בה רק שש נפשות אחרי שראו שהיא מרווחת מספיק גם לתשע…

לחצו כאן כדי לסייע ליתומי משפחת גלושטיין שאיבדו אמא ושתי אחיות

אבל בתוך כל הכאב העצום הזה, משתדלת המשפחה לראות את נקודות האור והתקווה. החינוך שהעניקו רבי דב גלושטיין שליט”א ורעייתו שושנה ע”ה לילדיהם, חזק מהכל.

אפילו הילדה בת החמש וחצי ששכבה גם היא מתחת לאוטובוס, יחד עם אמה ושתי אחותיה, זו הגדולה ממנה וזו הקטנה ממנה, יודעת לספר על ההשגחה הפרטית שליוותה אותה באופן אישי, בתוך הכאוס האדיר שהתחולל שם, כשהמוות הכה בהם בעוצמה, ובה לא נגע לרעה.

“שכבתי שם, מתחת לאוטובוס, הייתי מאוד מבולבלת ופחדתי נורא, ואז הגיע איש צדיק אחד, משך אותי החוצה והרים אותי על הידיים שלו”, היא מספרת, “פתאום ראיתי שם את אח שלי הגדול, אמרתי לאיש, הנה, זה אח שלי! הוא נתן אותי לאח שלי שמאוד שמח לראות אותי”.

האח הגדול מספר, כהוא עמד ממול וראה את האוטובוס דורס את אמו ושלושת אחיותיו. הוא מיהר להגיע והבין מיד שהאם ושתיים מהבנות נהרגו, אבל את האחות הנוספת הוא לא ראה, וכשראה שלפחות היא ניצלה מהתאונה הקשה, השמחה שלו היתה גדולה, למרות האבל והכאב הנורא על אלו שכן איבד.

העסקנים שמלווים את המשפחה בשעתה הקשה, מציינים כי בני המשפחה עוד יזדקקו להרבה מאוד עזרה כדי להשתקם. “יש כאן ילדים בכל מיני גילאים, כל אחד חווה את זה בצורה אחרת ושונה, והם יצטרכו כל אחד לפרוק את מה שמעיק עליו, ובעיקר להסתגל לחיי יתמות, בלי אמא, ובלי שתי האחיות שנעלמו ברגע אחד. לשם כך גייסנו את מיטב אנשי המקצוע, וכמובן שהדבר צפוי לעלות לא מעט כסף”.

כמו כן הם מציינים כי המשפחה תזדקק לעזרה טכנית באופן שוטף, בניקיונות, בישולים שמרטפות, עזרה בשיעורי בית ועוד ועוד: “השכנים, ובעיקר השכנות, כמובן לקחו על עצמם חלק מהעול, אבל כולנו יודעים שאמא יש רק אחת, וכדי למלא את המקום של האם החסרה, צריכים הרבה יותר מרוח התנדבות של כמה שכנות, צריכים פה התגייסות כללית של עם ישראל כדי לממן באופן שוטף את כל ההוצאות שיידרשו כדי שהמשפחה תוכל להמשיך ולתפקד בצורה סבירה, וזה עוד לפני שדיברנו על כך שהאמא, הגב’ שושי ע”ה, היתה המפרנסת היחידה במשפחה”.

לחצו כאן כדי לסייע ליתומי משפחת גלושטיין שאיבדו אמא ושתי אחיות

בארץ
41