שבת

ודיברדבם הרב אשר ברדה
18:00
השיעור השבועי מרן רה"י הרב מאזוז שליט"א
20:00
היכל התרבות עמירם בן לולו
21:00
בצליל ואומר רפי אוחנה
23:00


“אין לנו פריווילגיה להמר על ראש הממשלה”

ח"כ משה ארבל ש"ס בריאיון: "כולנו ראינו את עמיר פרץ שגילח את השפם, לכולם ברור שכשיגיע רגע ההכרעה, גם גדעון סער יבין שצריך לבוא ולשרת את האזרחים"

אחת בצהריים ו' אדר התשפ"א (18.2.2021)
29

ח”כ משה ארבל, חבר ועדת הבחירות המרכזית מטעם ש”ס בריאיון ל’אחת בצהרים’: “כולנו ראינו את עמיר פרץ שגילח את השפם, לכולם ברור שכשיגיע רגע ההכרעה, גם גדעון סער יבין שצריך לבוא ולשרת את האזרחים”.

“אין לנו פריוולגיה להמר על ראש הממשלה, יש משמעות רבה לניסיון והיכולת לעמוד מול העולם ראינו את היכולות של נתניהו במבצע החיסונים ובתחום המדיני”.

“מי שלא מתחסן בלי סיבה רפואית, שיקח אחריות על עצמו. אנחנו כחרדים חייבים להישמע להוראת גדולי הדור. פניתי למשרד הבריאות לקבל הנחיות ברורות לגבי חיסון למחלימים”.

ועדת הבחירות המרכזית, אישרה אתמול  ברוב דחוק את העתירה הדורשת למנוע את התמודדותה של אבתיסאם מראענה, השביעית ברשימת ‘העבודה’. בהצבעה תמכו חברי ‘הליכוד’, ‘ש”ס’ ו’עוצמה יהודית’, בעוד שנציגי ‘יהדות התורה’ נמנעו. בסך הכל, 16 הצביעו בעד הפסילה ו-15 הצביעו נגד: “את סעיף 7 א’ חוקקו ישראל ביתנו שמשום מה נעדרו מההצבעה, יש רשימות שלא היינו רוצים בכנסת אבל אנחנו לא נפסול בלי שתהיה עילה ברורה. צריך לשנות את המשוואה שבג”צ פוסל את החלטות הועדה, אני מקווה שהממשלה הבאה תשנה את העיוותים במערכת המשפט”.

חרדים פוליטי מדיני
29