יום רביעי

הלילה הזה אבי בן ישראל
00:00
חידודון - עמי מימון שידור חזור
02:00
הלילה החדש המוזיקה הכי טובה ברדיו
משודר עכשיו לשידור חי
03:00
הלכה יומית הרב בנימין חותה
05:45
כולל בוקר רבנים
06:00
פליילסט מוזיקה לחג מבית קול ברמה
07:00
שיחת חג הרב פנחס רז
08:00
הקפטנים ניר & עידו קפטן
09:00
הלוליה מעוז עבדי & שמעון פרץ
11:00
והגדת לבנך הרב אשר ברדה
13:00
חידודון עמי מימוון
14:00
המבוקשים עמירם בן לולו
16:00
ישראל הצעיר ישראל כהן
17:00
הקבלת פני רבו רבה של ירושלים הראשל"צ הרב עמאר
19:00
שיחת חג הרב בניהו אבא שאול
20:00
והצלתי משה ארלנגר
21:00
תוכנית חג מיוחדת הרב חיים הורביץ
22:00


יו”ר ש”ס אריה דרעי בראיון מסביר למה הוא שמח שש”ס באופוזיציה

יו"ר ש"ס אריה דרעי בראיון למשה גלסנר במהדורה המרכזית על החיים באופוזיציה, הורדת גיל הפטור, ההבדלים בין בנט לנתניהו בנושאים מדיניים, קורונה וגם: למה למרות הכל הוא שמח • האזינו

המהדורה המרכזית כ"א אלול התשפ"א (29.8.2021)
43

יו”ר שס, ח”כ אריה דרעי, למשה גלסנר במהדורה המרכזית: “הרבה שנים לא הייתה לי מנוחת הנפש כמו שיש לי עכשיו. אם הייתי כעת שר הפנים, הייתה מאומה אדירה של התקשורת נגדנו. מהצד השני, אני לא נרדם בלילות בגלל שאני רואה מגמה נוראה נגד היהדות”.

יושב ראש שס, ח”כ אריה דרעי למשה גלסנר במהדורה המרכזית: “כשאני רואה מי מציע את הורדת גיל הפטור מגיוס, אני מתחיל לחפש מה האינטרס שעומד מאחורי זה. חברי הממשלה הזאת מנסים ובודקים דרכים כדי לפרום את היצירה המופלאה של עולם התורה”.

ח”כ אריה דרעי למשה גלסנר במהדורה המרכזית: “הביקור של נפתלי בנט בוושינגטון היה טעות. אני מכיר אנשים מבפנים שאמרו לו, אל תיסע לשם, הם עסוקים באפגניסטן. אבל הוא החליט לא להקשיב להם ונסע בכל זאת”.

יו”ר שס, אריה דרעי, למשה גלסנר במהדורה המרכזית: “האמריקנים לא חיכו לנו. אנחנו לחצנו עליהם בשביל שיקבלו את ראש הממשלה בנט”.

יו”ר שס, אריה דרעי, לגלסנר במהדורה המרכזית: “הממשלה כעת מתמודדת עם הקורונה בצורה שונה לגמרי מאיך שאנחנו התנהלנו. אני במקום חברי הממשלה הייתי אומר תודה לבורא עולם ולנתניהו על החיסונים”.

יו”ר שס, ח״כ אריה דרעי למשה גלסנר במהדורה המרכזית: “אני מודיע לראשי הרשויות המקומיות, תתכוננו לקבל עוד דם צעיר בבחירות המונציפליות הקרובות. חשוב מאוד לרענן את השורות לצד הנסיון הרב של הותיקים”.

ח״כ אריה דרעי, למשה גלסנר במהדורה: “אני מעריך ששר הביטחון, בני גנץ, לא יוכל להיות שותף להפלת הממשלה המכהנת. בסקרי דעת הקהל הליכוד לא יורד ואנחנו מתחזקים. אני מאמין שבסוף גוש הימין יצליח להביא 61 מנדטים”.

אריה דרעי
חרדים
43