יום שישי

לילה מנצח יואלי דיקמן
משודר עכשיו לשידור חי
00:00
חידודון - עמי מימון שידור חזור
02:00
הלילה החדש המוזיקה הכי טובה ברדיו
03:00
הלכה יומית הרב בנימין חותה
05:45
כולל בוקר רבנים
06:00
להתענג בתענוגים אשר ברדה
07:00
אשת חיל ניר & אורטל קפטן
08:00
יביע אומר הרב יגאל כהן
10:00
מסיני בא הרב יעקב סיני
11:00
הליכות עולם הרב אהרן בוטבול
12:00
שולחן השבת רונן בוסתן
14:00
אזמר בשבחין משה חבושה
15:00
לכבוד שבת קודש מונה רוזנבלום
16:00
שבת שלום לכל בית ישראל
17:00


סמוטריץ על בנט: “מאוד מקוה שהוא יעבור את אחוז החסימה”

ח"כ בצלאל סמוטריץ 'מפלגת הציונות הדתית' ב'חדש על הבוקר': "בנט החליט מסיבותיו לעזוב את הציונות הדתית ולצאת שוב להרפתקאה לבדו" • "בנט מתכוון לצרף את שמואל אבוהב, אין ספק שהוא איש מקצוע מעולה, אבל הוא בעל דעות שמאל"

חדש על הבוקר כ"ז טבת התשפ"א (11.1.2021)
32

לקראת פיצול בציונות הדתית”

ח”כ בצלאל סמוטריץ ‘מפלגת הציונות הדתית’ ב’חדש על הבוקר’: “בנט החליט מסיבותיו לעזוב את הציונות הדתית ולצאת שוב להרפתקאה לבדו ואני מאוד מקוה שהוא יעבור את אחוז החסימה. בנט מתכוון לצרף את שמואל אבוהב, אין ספק שהוא איש מקצוע מעולה, אבל הוא בעל דעות שמאל. אתה מאמין שכשיגיע היום הוא ירים את ידו להצביע בעד שינוי במערכת המשפט?!

על כישלון המשא ומתן עם ימינה: “לא התחלנו בכלל לדבר על מקומות, נעצרנו מוקדם יותר בשיח על איזה ערכים שמים בפרונט ואיזו ממשלה נקים אחרי הבחירות. ממשלת פרנסה וקורונה הוא יכול להקים גם עם לפיד וחולדאי”.

על מפלגתו החדשה: “אני רוצה איתי את כל הציבור הדתי ונבנה רשימה שתכיל את כולם. השיטה של רסיסי מפלגות לא עובדת, יהיה ראש אחד למפלגה וכולם תחתיו”.

הפרסום בעיתון ‘ידיעות’ על הפגישה שרצה ליזום ראש הממשלה בין סמוטריץ לבן גביר: “׳ידיעות אחרונות׳ פרסמו ידיעה שקרית שרה״מ פעל לקבוע פגישה ביני ובין איתמר בין גביר, לא היה ולא נברא ולא משל היה. אפילו את התגובה שמופיעה שם בשמי אני לא מסרתי. זה ספין של איתמר או של מישהו שרצה להרגיש חשוב”.

צילום: Flash90
פוליטי מדיני
32