שבת

ודיברדבם הרב אשר ברדה
18:00
השיעור השבועי מרן רה"י הרב מאזוז שליט"א
20:00
היכל התרבות עמירם בן לולו
21:00
בצליל ואומר רפי אוחנה
23:00


“מי שמונע את תקציב 2020 הם חברי כחול לבן”

השר לשיתוף פעולה אזורי, ח"כ אופיר אקוניס, (הליכוד) בריאיון ל'המהדורה המרכזית': "אין לי ציפיות משרי כחול לבן. מפרים פעם אחר פעם את ההתחייבויות הקואליציוניות"

המהדורה המרכזית י"ג כסלו התשפ"א (29.11.2020)
25

יו״ר כחול לבן, בני גנץ, התייחס בישיבת שרי כחול לבן לאפשרות שמפלגתו תתמוך ביום רביעי בחוק לפיזור הכנסת שהגישה מפלגת יש עתיד. “את ההחלטה אם לתמוך בחוק נקבל לקראת יום רביעי”

השר לשיתוף פעולה אזורי, ח”כ אופיר אקוניס, (הליכוד) בריאיון ל’המהדורה המרכזית’: “אין לי ציפיות משרי כחול לבן לגבי ההצבעה ביום רביעי הקרוב, מפרים פעם אחר פעם את ההתחייבויות הקואליציוניות ומתנהלים כממשלה בתוך ממשלה”

המחלוקת על התקציב: “פשרת האוזר נתנה אור ירוק לתקציב חד שנתי, מי שמונע את תקציב 2020 הם חברי כחול לבן ולא הליכוד”

הצעת החוק לפיזור הכנסת שתוצע ביום רביעי: “אני מקווה שתהיה הצבעה שמית ביום רביעי הקרוב, אציע זאת ליו״ר הקואליציה. אם כחול לבן יצביעו ביום רביעי בקריאה טרומית, נתניהו צריך להגיד עד כאן – זאת פארסה”

על אנשי ימינה: “מטריד אותי שיש חלוקה במפלגת ימינה, סמוטריץ׳ אומר שלא יתמוך במועמד של השמאל. נפתלי בנט טוען כעת שאין גוש שמאל וגוש ימין. לא נראה לי שמצביעי ימינה ירצו רה״מ אחר מלבד נתניהו”

על הסקרים המחמיאים ל’ימינה’ של בנט: “מאמין שהמצביעים שכעת חונים במפלגת ימינה, לא יישארו בימינה ויחזרו למפלגות השמאל ביום הבחירות”.

אופיר אקוניס.
פוליטי מדיני
25