יום שישי

לילה מנצח יואלי דיקמן
00:00
חידודון - עמי מימון שידור חזור
02:00
הלילה החדש המוזיקה הכי טובה ברדיו
03:00
הלכה יומית הרב בנימין חותה
05:45
כולל בוקר רבנים
06:00
להתענג בתענוגים אשר ברדה
07:00
אשת חיל ניר & אורטל קפטן
08:00
יביע אומר הרב יגאל כהן
10:00
מסיני בא הרב יעקב סיני
11:00
הליכות עולם הרב אהרן בוטבול
משודר עכשיו לשידור חי
12:00
שולחן השבת רונן בוסתן
14:00
אזמר בשבחין משה חבושה
15:00
לכבוד שבת קודש מונה רוזנבלום
16:00
שבת שלום לכל בית ישראל
17:00


להניח את האגו בצד? “הפעם אנחנו נוביל”

ח"כ אלעזר שטרן, אלוף במיל' (יש עתיד) ב'חדש על הבוקר': "לפיד כבר הוכיח בעבר שהוא יודע לשים את האגו בצד" • "לפיד ירכיב את הממשלה הבאה ואני רואה גם את המפלגות החרדיות באות, יזיזו את האמירות של ליצמן הצידה ויבינו מה חשוב באמת"

חדש על הבוקר כ"ח טבת התשפ"א (12.1.2021)
28

יו”ר כחול לבן בני גנץ קרא אמש לאיחוד במחנה המרכז-שמאל. “לפיד, חולדאי, בוגי, שלח, ליברמן, הורוביץ, שמולי, זליכה… בואו ניפגש, נמצא את הדרך, נמצא את המשותף לכולנו”, אמר בהצהרה לעיתונות והוסיף: “אני קורא לכל מי שישראל חשובה לו, לכל מי שלא ילך עם ביבי, לוותר על האגו ולהתאחד. אני מוכן להקריב הרבה, כמו שכבר הוכחתי, כדי שביבי ילך. אם האגו ילך – ביבי ילך”

ח”כ אלעזר שטרן, אלוף במיל’ (יש עתיד) ב’חדש על הבוקר’: “כאב לי לראות את גנץ אתמול. אני בעד אחדות כמה שאפשר, אבל גם גנץ יודע שאיחודים כאלה לא עושים בטלויזיה. לפיד כבר הוכיח בעבר שהוא יודע לשים את האגו בצד, הפעם אנחנו נוביל”.

מי שירכיב את הממשלה הבאה לא יהיה בהכרח בעל המפלגה הגדולה. לפיד ירכיב ואני רואה גם את המפלגות החרדיות באות, יזיזו את האמירות של ליצמן הצידה ויבינו מה חשוב באמת”.

אני מסתובב בכנסת ושומע מהח״כים החרדים כמה הם לא מרוצים מהאמירות הקיצוניות והחרמות. הם אומרים לי כבר שנתיים שזו היתה טעות שלא לאשר את חוק הגיוס שאושר בזמנו, גם ח״כים מיהדות התורה”.

ח"כ אלעזר שטרן
פוליטי מדיני
28