יום חמישי

סגולת אמת הרב חיים פוקס
00:00
חידודון - עמי מימון שידור חזור
02:00
הלילה החדש המוזיקה הכי טובה ברדיו
03:00
הלכה יומית הרב בנימין חותה
05:45
כולל בוקר רבנים
06:00
לצלילי הבוקר ניר קפטן
07:00
שמונה אפס אפס יקי אדמקר & ישראל כהן
08:00
לחיים לחיים הרב חיים הורביץ
09:00
בואי בשלום שיפי חריטן & טל סבג
10:00
אמאל'ה מיכל לויטין
11:00
רגעים של אושר הרבנית חדווה לוי
12:00
אחת בצהריים נתן משי & אבי גדלוביץ
13:00
חידודון עמי מימוון
14:00
בצליל ואומר רפי אוחנה
16:00
מגיד דבריו ליעקב הרב עדס
17:00
שיר ידידות משה לוק
18:00
מהדורת סוף השבוע יעקב גרודקה
19:00
על הקצה יעקב גרודקה & ישראל כהן
משודר עכשיו לשידור חי
20:00
דרך השם הרב שלמה משה עמר
21:00
מבט לשבת הרב בנימין חותה
22:00


“לא צריכים כל היום להתעסק בנתניהו” • ח”כ פינדרוס בראיון • צפו:

חבר הכנסת יצחק פינדרוס ב'מהדורת סוף השבוע': "נתניהו מקבל החלטות בלעדינו" • "הפרקליטות היא מערכת מושחתת - רקובה מהשורש" • צפו:

מהדורת סוף השבוע כ"א אלול התש"פ (10.9.2020)
35

חבר הכנסת יצחק פינדרוס (יהדות התורה) ב’מהדורת סוף השבוע’: “ראשי הרשויות שלחו את המכתב לנתניהו כי הם הבינו שצריך ללחוץ אותו לקראת דיון שהיה. סיעת יהדות התורה גם הוציאה מכתב. הטיפול בקורונה צריך לעבור לראשי ערים, אני אומר זאת כראש עיר לשעבר, הטיפול צריך להיות ברמה המקומית כי אינו דומה מקום אחד לשני ואינה דומה מערכת אחת לשניה.
על נתניהו:
“בניגוד לנתניהו אני לא חושב שמדינת ישראל היא נתניהו ונתניהו זה מדינת ישראל, אמרנו בכנסת באופן ברור, אנחנו מתנגדים לסגר בערים החרדיות”
ההחלטה להטיל סגר על הערים האדומות:
“אני לא יודע מה היה הסיבות שהובילו להחלטה על הסגר בערים החרדיות, רק הם לא היו אובייקטיביות. עד להחלטת הממשלה, רק הערים החרדיות והערביות היו ברשימת הערים האדומות ולכן הודיעו על סגר מלא. אלא שהרמזור של גמזו גילה שגם אשקלון ונתיבות ערים אדומות ואז עצרו את ההחלטה. נתניהו מקבל החלטות בלעדינו. בסיוע אשקלון והמלחמה שלנו – הערים החרדיות ניצלו מסגר מלא”
כבר לא מ”מ יו”ר ועדת הכספים:
“הודעתי השבוע על סיום תפקידי כמ״מ יו״ר ועדת הכספים. הרב משה גפני ישוב לכהן בראשות ועדת הכספים ביום שני. תוספת התקציב שעברה הלילה בממשלה בסך 11 מיליארד ש״ח הוא משמעותי עבור הציבור החרדי ועבור מדינת ישראל”
על חוק הגיוס:
“לפי ההסכם הקואליציוני חוק הגיוס אמור להיות כבר מוגש, אנחנו נעמוד על כך שהוא יוגש מיידית אין סיבה לדחות אותו בארבעה חודשים. זה לא התקציב החד שנתי והדו שנתי, שיעשו את המשחקים בינם לבין עצמם. יש הסכם קואליציוני ברור שחתומים עליו גם גנץ וגם נתניהו. מבחינתנו זאת לא הפרת הסכם, אלא הפרה יסודית על כל המשמעויות
התנהלות הפרקליטות:
“הפרקליטות היא מערכת מושחתת. ליאת בן ארי יש לה בנייה בלתי חוקית בראש העין, יושבים שקוראים לעצמם שומרי הסף ואנשי הצדק ועוברים על חוקים אחד אחרי השני. זאת חבורה שמכסה אחד על השני, המערכת הזאת רקובה מהשורש. היה יועמ”ש בירושלים בשם יוסי חביליו, כל מי שניסה להזיז אותו מתפקידו לא הצליח כי אשתו עבדה בפרקליטות וכל מי שניסה לגעת בו, קיבל איומים של מאפיה וסחיטה באיומים. אני אומר את זה מידיעה ומוכן ללכת למכונת אמת. הפתרון היחידי לשחיתות זה ששופטים בכלל ושופטי בית המשפט העליון בטח, ייבחרו בצורה פוליטית ולא בצורה ״מקצועית״

חרדים פוליטי מדיני
35