יום שלישי

פסח כשר ושמח נשוב ונשדר מיד בצאת החג
משודר עכשיו לשידור חי
00:00
ודיברדבם אשר ברדה
20:00
אנדולוסית לחג רפי אוחנה
22:00


זכויות רפואיות? יש אחת שמנצחת!

מה הסיכויים לקבל קצבת נכות או פיצויים מהמוסד לביטוח הלאומי? התשובה היא, כמה צפוי: תלוי ! במה ? כל הפרטים בכתבה שלפניכם

תוכניות חד פעמיות כ"ד טבת התש"פ (21.1.2020)
0

מה הסיכויים לקבל קצבת נכות או פיצויים מהמוסד לביטוח הלאומי? התשובה היא, כמה צפוי: תלוי. תלוי איך בונים את התיק הרפואי, איך מגישים את התביעה, תלוי במה מתמקדים, תלוי בחוות הדעת הרפואית התומכת במצב הרפואי ותלוי בניסיון ובזיכרון הארגוני המצטבר של הגוף המסייע בהגשת הבקשה.

על פי נתונים שפרסם ביטוח הלאומי ונתוני החברה, לקוחות לבנת פורן קיבלו מענק כספי הגבוה בכ-60%* מאלה שניגשו בסיוע עורך דין או לבד. לפי אותם נתונים הם קיבלו מענק כספי הגבוה בכ-14% מממוצע חברות מימוש זכויות רפואיות אחרות.

חברת לבנת פורן, פועלת בתחום מימוש הזכויות כבר למעלה מ-17 שנים והיא החברה הוותיקה והמובילה בתחום. לבנת, יו”ר ומייסדת חברת לבנת פורן, הייתה הראשונה שזיהתה את הצורך בסיוע מקצועי רפואי ובירוקרטי ובסיוע לאנשים שחלו או נפצעו על מנת שיוכלו לממש את זכויותיהם מול הרשויות השונות: ביטוח לאומי, מס הכנסה, משרד התחבורה, חברות הביטוח וקרנות הפנסיה.

חברת לבנת פורן מעניקה עזרה מקצועית בקבלת קצבת נכות כללית, קצבת ילד נכה, מענקי נפגעי עבודה, פטור ממס הכנסה, גמלת פנסיית נכות, קצבת אובדן כושר עבודה ועוד זכויות המגיעות לאזרח עקב מצבו הבריאותי. בראשות הצוות הרפואי הנרחב הכולל כ-30 רופאים, מתמחים ואחיות מוסמכות המתמחים בעולם מיצוי הזכויות, עומד מיום היוסדה של החברה, פרופ’ מרדכי רביד אשר משמש, בין שאר תאריו, כמנהל בית החולים מעייני הישועה. הידע, המקצועיות הספציפית והניסיון הנצבר של הצוות הרפואי, שראה מאות אלפי לקוחות וסייע בקשת עצומה של מצבים רפואיים- הוא שהביא למאות אלפי לקוחות מרוצים אשר הצליחו לממש את זכויותיהם הרפואיות.

הגשת תביעה לפיצויים או לקצבה באופן עצמאי מלווה במורכבות רבה. ראשית, יש לאסוף את החומר הרפואי הרלוונטי מהתיק האישי, פעמים רבות יש לגשת לבדיקות נחוצות, לקבל חוות דעת נוספות ממומחים, להבין את ההליך הבירוקרטי וכמובן להגיע לוועדה רפואית מטעם הביטוח הלאומי. רופאים  מטעם המוסד שיישבו בוועדה הם אלה  שיקבעו האם וכמה כסף יקבל האזרח.

הליך כזה, מטבע הדברים, כרוך לא רק בהבנה רפואית מעמיקה והיכרות עם ספר הליקויים של הביטוח הלאומי, שעל בסיסו ניתנים אחוזי הנכות הרפואיים, אלא גם בהיכרות מעמיקה עם התהליכים הבירוקרטיים: טיפול בעשרות מסמכים, מילוי טפסים שונים, התמודדות מול סחבת. במקרים רבים, התביעה נדחית בשל מסמכים חסרים או מילוי שגוי של טפסים, ולעיתים גם מגיש התביעה עלול להתייאש באמצע התהליך.

במשך השנים פיתחה חברת לבנת פורן שיטות ותהליכי עבודה כדי לסייע ללקוחות לממש את זכויותיהם באופן היעיל ביותר. כחברה מובילה שמטרתה לסייע ללקוח להתמודד עם הבירוקרטיה והמכשולים שמציגות הוועדות הרפואיות, בלבנת פורן שמים דגש על רמת שירות מעולה, על אנושיות והתמקדות בצרכי הלקוח – והכול בדיסקרטיות ובחשאיות מלאה.

לפגישה ראשונית ללא עלות חייגו: 2468*

 

*בקבלת מענק חד פעמי בנפגעי עבודה
צרכנות
0