שבת

ודיברדבם הרב אשר ברדה
18:00
השיעור השבועי מרן רה"י הרב מאזוז שליט"א
20:00
היכל התרבות עמירם בן לולו
21:00
בצליל ואומר רפי אוחנה
23:00


השר ישראל כץ: “פוגשים גם שסניקים ואומרים להם ללכת להצביע”

שר החוץ ישראל כץ, חבר הקבינט המדיני ביטחוני, יו"ר מטה הבחירות של הליכוד בראיון ל׳חדש על הבוקר' עם נועם זיגמן, על המתיחות בדרום, הפסקת האש המסתמנת, כחול לבן, הבחירות המתקרבות ונגיף 'קורונה'. האזינו.

חדש על הבוקר ל' שבט התש"פ (25.2.2020)
1

שר החוץ ישראל כץ, חבר הקבינט המדיני ביטחוני, יו”ר מטה הבחירות של הליכוד בראיון ל׳חדש על הבוקר’ עם נועם זיגמן על המתיחות בדרום, הפסקת האש המסתמנת, כחול לבן, הבחירות המתקרבות ונגיף ‘קורונה’.
על המתיחות בדרום.
“נראה שכרגע יש שקט מתוח בדרום, אבל המצב לא יכול להימשך. לישראל יש חובה מוסרית כלפי יישובי הנגב המערבי, בעוד לא הרבה זמן תצטרך להיות הכרעה בעזה”.
על גנץ ואשכנזי.
“בני גנץ, אשכנזי ובוגי מכריזים הכרזות על מה שצריך לעשות בעזה. כשהם היו בתפקידים הם לא עשו דבר, והיום מי יתן להם לפעול בעזה, אחמד טיבי ואיימן עודה? הם אומרים מילים ריקות”.
על גוש הימין.
“אנחנו עושים שיתופי פעולה עם מפלגות בתוך גוש הימין, במטרה לשכנע אזרחים לצאת ולהצביע. פוגשים גם ש״סניקים ומבקשים מהם להצביע, אנחנו כעת על 58 מנדטים, עם קצת מאמץ נגיע ל-61”.
זיגמן: ” הצלחת בצורה מדהימה לעבור לפוליטיקה מבלי ששאלתי אותך שאלה אחת בעניין”.
על האופציה לממשלת אחדות עם כחול לבן.
“ברור לחלוטין שלא תהיה ישיבה בממשלה יחד עם כחול לבן. בני גנץ פוסל את נתניהו כי הוא נאשם ונחקר וחשוד, ועכשיו גם הוא נחקר בפרשת ׳המימד החמישי׳, על זה נאמר ״על דאטפת – אטפוך״”.
נגיף ‘קורונה’
“כל המלצה של משרד הבריאות למנוע כניסה לישראל, אנחנו מגבים אותה. אם תתקבל החלטה לחסום כניסה מאיטליה או אוסטרליה, אנחנו נחסום, השיקול היחידי הוא להציל חיים. אם המחלה תתפשט בארץ, המדינות יעשו לנו את מה שאנחנו עושים לעולם”.

השר ישראל כץ. צילום: Tomer Neuberg/Flash90
פוליטי מדיני צבא ובטחון
1