יום שישי

לילה מנצח יואלי דיקמן
00:00
חידודון - עמי מימון שידור חזור
02:00
הלילה החדש המוזיקה הכי טובה ברדיו
משודר עכשיו לשידור חי
03:00
הלכה יומית הרב בנימין חותה
05:45
כולל בוקר רבנים
06:00
להתענג בתענוגים אשר ברדה
07:00
אשת חיל ניר & אורטל קפטן
08:00
יביע אומר הרב יגאל כהן
10:00
מסיני בא הרב יעקב סיני
11:00
הליכות עולם הרב אהרן בוטבול
12:00
שולחן השבת רונן בוסתן
14:00
אזמר בשבחין משה חבושה
15:00
לכבוד שבת קודש מונה רוזנבלום
16:00
שבת שלום לכל בית ישראל
17:00


“הזובור שנתניהו עשה לגנץ היה ראוי לייצר עליו משבר”

היועץ האסטרטגי רונן צור: בני גנץ לא עושה עסקים עם נתניהו אלא עם מדינת ישראל, יש משבר קורונה וזה מה שיש לנתניהו לנהל קמפיין שנאה נגד מערכת המשפט?

אחת בצהריים ט' תמוז התש"פ (1.7.2020)
16

בצל הסקרים שמנבאים לכחול לבן בגרסתה הנוכחית מספר מנדטים חד ספרתיים והעימותים בקואליציה שמראים שמעמדו של גנץ בממשלה רעוע מאד יור כחול לבן בני גנץ התייחס להחלטה להצטרף לנתניהו, ולאכזבה בקרב רבים מבוחריו: “אני מבין את הכעס. אני פוגש את האנשים, חשוף וקשוב לביקורת. אני יכול להרגיש את האכזבה. אבל צריך להסתכל למציאות בעיניים לעשות מה שנכון”.

היועץ האסטרטגי רונן צור ב’אחת בצהריים’: “תמכתי בכניסה של גנץ לממשלה, בשעה קשה זו צריך לקחת את המדינה קדימה מתוך אחריות ולא לשים מוקשים בדרך בנושאים השנויים במחלוקת. בני גנץ לא עושה עסקים עם נתניהו אלא עם מדינת ישראל, יש משבר קורונה וזה מה שיש לנתניהו לנהל קמפיין שנאה נגד מערכת המשפט? גנץ צריך להמשיך ללכת עם העקרונות שלו ואני מסכים איתו שיש דברים שכדאי לחכות לאחרי המשבר. כחול לבן תומכת בתכנית טראמפ ומי שהתנגד להביא אותה לכנסת היה נתניהו. השאלה אם גנץ יהיה ראש ממשלה תלויה בגנץ. הזובור שנתניהו עשה לגנץ היה ראוי לייצר עליו משבר. אם גנץ יחזק את מעמדו יהיה ראש ממשלה”.

רונן צור. צילום: אלון פורת
פוליטי מדיני
16