שבת

ודיברדבם הרב אשר ברדה
18:00
השיעור השבועי מרן רה"י הרב מאזוז שליט"א
20:00
היכל התרבות עמירם בן לולו
21:00
בצליל ואומר רפי אוחנה
23:00


האם ימינה תתנגד להסכם החלת הריבונות ביהודה ושומרון?

ח"כ מתן כהנא, 'ימינה' לרונן כץ ב'אחת בצהריים': "מפות החלת הריבונות המדוברות הן גזר דין מוות להתיישבות. נתניהו לא חזר בו מעולם מתכנית בר אילן"

אחת בצהריים ח' סיון התש"פ (31.5.2020)
21

בשבוע שעבר הצהיר נתניהו כי תאריך היעד להחלת הריבונות ביהודה ושומרון הוא 1 ביולי, “ואנחנו לא מתכוונים לשנות זאת”. לדבריו, זו “הזדמנות שלא ניתן לה לחלוף”. לפי ההסכם הקואליציוני שנחתם בין הליכוד לכחול לבן, נתניהו יכול להביא החל מ-1 ביולי “את ההסכמה שתושג עם ארה”ב בעניין החלת הריבונות לדיון בקבינט ובממשלה ולאישור בממשלה ו/או בכנסת”. אך הבוקר אמרו בכחול לבן שלא תהיה משמעת קואליציונית על ההצבעה מה שאומר שנתניהו תלוי בקולותיהם של אנשי האופוזיציה- ימינה וישראל ביתנו.
ח”כ מתן כהנא, ‘ימינה’ לרונן כץ ב’אחת בצהריים’: “מפות החלת הריבונות המדוברות הן גזר דין מוות להתיישבות. זוהי מדינת טרור סביב הישובים. חייבים להתנגד לתכנית. נתניהו לא חזר בו מעולם מתכנית בר אילן. אם יהיו שינויים אנחנו נהיה הראשונים לתמוך בתכנית. לא ויתרנו על כלום, נתניהו לא רצה אותנו כי ידע שנתנגד. אנחנו נגד החוק הנורווגי, אנחנו מצפים שהליכוד יתמוך בחוק הצרפתי שהעתקנו מחוק שלהם. אבל נראה לי שהם די מבולבלים”.

פוליטי מדיני
21