שבת

ודיברדבם הרב אשר ברדה
18:00
השיעור השבועי מרן רה"י הרב מאזוז שליט"א
20:00
היכל התרבות עמירם בן לולו
21:00
בצליל ואומר רפי אוחנה
23:00


דאגה בעקבות התפשטות קורונה במוסדות החינוך

יו"ר ועדת החינוך ח"כ רם שפע, 'כחול לבן': "רגע שמגלים שיש חולה קורונה הטיפול צריך להיות מיידי ואני אבדוק האם המנהלים מסוגלים להתמודד איתו. ההחלטה אם להמשיך בלימודים צריכה להיות תלויה במידת ההדבקה"

אחת בצהריים י' סיון התש"פ (2.6.2020)
16

האם החזרה לשגרה בבתי הספר מתבררת כאסון? מאז פתיחת מערכת החינוך ב ב-18 במאי התגלו מקרי קורונה ב-47 בתי ספר שונים ברחבי הארץ. לפי הערכות, מספר התלמידים והמורים השוהים בבידוד עלה היום ל-10,000 איש, בהשוואה ל-6,200 אתמול, אך הנתונים עדיין לא סופיים.
בעניין אחר, הכנסת אשרה אמש את הצעת החוק הנורווגי מה שאומר ששרי כחול לבן יוכלו להתפטר מהכנסת לטובת חבריהם הבאים אחריהם ברשימה, אך מכיוון שהחוק המורווגי המדלג נפסל בבג”צ
יו”ר ועדת החינוך ח”כ רם שפע, ‘כחול לבן’ לרונן כץ ב’אחת בצהריים’: “הישיבה הראשונה של הועדה תעסוק בהתפשטות הקורונה במערכת החינוך וננסה לוודא שמערכת החינוך מותאמת להנחיות.
ברגע שמגלים שיש חולה קורונה הטיפול צריך להיות מיידי ואני אבדוק האם המנהלים מסוגלים להתמודד איתו. ההחלטה אם להמשיך בלימודים צריכה להיות תלויה במידת ההדבקה. חייבים לבצע בדיקות מהירות לכל התלמידים.
כל הרפורמה בחינוך המיוחד דורשת בדיקה האם היא יושמה. יש קושי לקבל נתונים ממשרד החינוך ואני תומך בעמדת גפני שלא להעביר כספים עד לבירור נושא החינוך המיוחד”.
על החוק הנורבגי שאושר הלילה בכנסת.
“מכבד את חברי לשעבר בכחול לבן ואשמח שיוראי להב יכנס לכנסת בעקבות החוק הנורווגי. אני מזדהה עם התחושה של יזהר שי כלפי השר אמסלם, גם השר מבין שדוכן הכנסת הוא לא מקום להשתלחות במשטרה”

פוליטי מדיני
16