יום שלישי

פסח כשר ושמח נשוב ונשדר מיד בצאת החג
משודר עכשיו לשידור חי
00:00
ודיברדבם אשר ברדה
20:00
אנדולוסית לחג רפי אוחנה
22:00


גלריה: ערב אחד – עשרים שנות רגש

במלאת 20 שנים לעשייה הרדיופונית של אמן הרגש, נערך אמש ע"י רדיו קול ברמה אירוע לכבודו של שדרן הרגש הנשמה יוסי גיל

בשירי זמרה ב' אלול התשע"ט (2.9.2019)
12

במלאת 20 שנים לעשייה המוזיקאלית והרדיופונית של אמן הרגש והמוסיקה החסידית השורשית יוסי גיל, נערך אמש ע”י רדיו קול ברמה אירוע לכבודו של שדרן הרגש הנשמה יוסי גיל. כידוע גיל משדר מידי יום בשעה 18.00 את תכניתו הפפולארית בשירי זמרה. תכנית שקנתה לה שם בעולם המוזיקה החסידית כקובעת סדר יום.

השתתפו: הרב הלל פלאי. זאנוויל ויינברגר, יענקי דסקל, אברימי רוט, ישראל אדלר, משולם גרינברגר, מנדי וייס, מקהלת מלכות בנצוחו של ר’ פנחס ביכלר ותזמורתו של יהודה גלילי.

בקהל ניתן היה לראות את אנשי השירה החסידית מחצרות האדמו”רים כמו המנצח ר’ מנחם אירנשטיין (גור) ור’ יוסף משה כהנא (בעלזא).

כיבדו בנוכחותם ח”כ הרב ישראל אייכלר וראש העיר אלעד ישראל פרוש.

רגע של נוסטלגיה היה כאשר יוסי גיל הזכיר לח”כ אייכלר: “אתה הייתה הראשון שהבאת אותי לשדר בערוצי הקודש כבר לפני עשרים שנה”.

הרב הלל פלאי: “לראשונה בחיי אני יושב ע”ג במה במה שמוגדר כהופעה, אנחנו נמצאים בראש חודש אלול וזה לא זמן להופעות ובמות אבל שמדובר ביוסי גיל האירוע לכבודו הוא לא “עוד הופעה” אלא אירוע מכונן ובגלל זה אני מוכן לשבת לראשונה על במה”.

מנכ”ל קול ברמה אריאל דרעי: “מעבר ליוסי אמן הרגש, זכיתי להכיר את האדם שביוסי, שנים שלא שמעתי ממנו תלונה או או דיבור שלילי, כולנו צריכים ללמוד מה זה דרך ארץ ואצילות מהתנהגותו של יוסי גיל”. בנאומו התייחס מנכ”ל רדיו קול ברמה להתערבות הבוטה של בית המשפט בביטול אירועים נפרדים לציבור החרדים ואמר “זו הזדמנות לומר למערכת בתי המשפט אל תתערבו לנו, אנחנו יודעים מעולה מה טוב לנו”.

חרדים
12