יום חמישי

סגולת אמת הרב חיים פוקס
00:00
חידודון - עמי מימון שידור חזור
02:00
הלילה החדש המוזיקה הכי טובה ברדיו
03:00
הלכה יומית הרב בנימין חותה
05:45
כולל בוקר רבנים
06:00
לצלילי הבוקר ניר קפטן
07:00
שמונה אפס אפס יקי אדמקר & ישראל כהן
08:00
לחיים לחיים הרב חיים הורביץ
09:00
בואי בשלום שיפי חריטן & טל סבג
10:00
אמאל'ה מיכל לויטין
11:00
רגעים של אושר הרבנית חדווה לוי
12:00
אחת בצהריים נתן משי & אבי גדלוביץ
13:00
חידודון עמי מימוון
משודר עכשיו לשידור חי
14:00
בצליל ואומר רפי אוחנה
16:00
מגיד דבריו ליעקב הרב עדס
17:00
שיר ידידות משה לוק
18:00
מהדורת סוף השבוע יעקב גרודקה
19:00
על הקצה יעקב גרודקה & ישראל כהן
20:00
דרך השם הרב שלמה משה עמר
21:00
מבט לשבת הרב בנימין חותה
22:00


בכיר השמאל מפתיע: “לכחול לבן אין כלום – הם רק פוסלים את ביבי”

שר המשפטים לשעבר חיים רמון ב'חדש על הבוקר' עם נועם זיגמן בראיון, על מערכת המשפט, דברי גנץ, כחו לבן ולמי יצביע בבחירות הקרובות. האזינו.

חדש על הבוקר א' אדר התש"פ (26.2.2020)
15

יושב ראש כחול לבן, ח”כ בני גנץ, הודיע אתמול כי הוא דוגל בכך שהמערכת הפוליטית תהיה כפופה למערכת המשפטית וכי אם הכוח יהיה בידי המערכת הפוליטית מדובר בסכנה למדינה.
גנץ אמר: “אני בעד שהמערכת המשפטית תהיה עליונה על המערכת הפוליטית. אם המערכת הפוליטית תהיה עליונה, זו סכנה למדינה. הנה, אני, כמי שרוצה להיות ראש ממשלה, מוותר על הכוח הזה”.
שר המשפטים לשעבר חיים רמון ב’חדש על הבוקר’ עם נועם זיגמן: “לבני גנץ אין מושג בכל העניין הזה. כל מה שהוא שומע ולמד לאחרונה הם על ידי אותם גורמים שמייצגים את המצב הקיים והייתי רוצה לסייע לו. מ 2003 המערכת המשפטית עליונה על המערכת הפוליטית והיא זו שקובעת. מי שצריך לרסן, זה את המערכת המשפטית ולא את המערכת הפוליטית שהחוקים שהיא מחוקקת הם בקושי המלצה. אני יכול לתת עשרות דוגמאות של חוקים שפורשו בצורה הזויה”.
המאבק של נתניהו במערכת המשפטית, האמנם?
“נתניהו אחראי למצב הקיים. עשר שנים הוא לא הוציא הגה, עד שהאש המשפטית לא ליחכה את אדרתו, הוא לא עשה כלום – הוא היה חלק ממנה והוא לא נגע בה. כל היללות הם צביעות – היה לו עשר שנים לעשות והוא לא עשה כלום”.
המאבק של הציבור החרדי בבג”צ.
לציבור החרדי היתה ביקורת כלפי בג״ץ שלדעתי בחלקה נכונה. המעורבות בגיוס בחורי ישיבות היתה בטענת שווא של שוויון בנטל, בג״ץ אף פעם לא טיפל בציבור הערבי לא מתגייס מאותה סיבה בדיוק”.
מה תצביע בבחירות הקרובות?
“חוץ מהביקורת שיש לי על אנשי כחול לבן בעניין המדיני היא לא הוציאה הגה שסותר את מדיניותו של ביבי. מכיון שעמיר פרץ התחיל להביע דעתו בעניין המדיני – אני אצביע כנראה למפלגת העבודה. אבל אני מציע לעמיר פרץ שלא לפסול חרדים ולא לפסול את נתניהו כל עוד הוא יכול לכהן על פי חוק. הדבר היחידי שיש לכחול לבן זה שהם פוסלים את ביבי. גם עמיר פרץ פוסל את ביבי אבל מצד שני יש לו עמדות שיש להם איזשהו ערך”.

חיים רמון (צילום: Yoav Ari Dudkevitch / FLASH90)
בארץ חרדים פוליטי מדיני
15