יום שישי

לילה מנצח יואלי דיקמן
00:00
חידודון - עמי מימון שידור חזור
02:00
הלילה החדש המוזיקה הכי טובה ברדיו
03:00
הלכה יומית הרב בנימין חותה
05:45
כולל בוקר רבנים
06:00
להתענג בתענוגים אשר ברדה
07:00
אשת חיל ניר & אורטל קפטן
08:00
יביע אומר הרב יגאל כהן
10:00
מסיני בא הרב יעקב סיני
משודר עכשיו לשידור חי
11:00
הליכות עולם הרב אהרן בוטבול
12:00
שולחן השבת רונן בוסתן
14:00
אזמר בשבחין משה חבושה
15:00
לכבוד שבת קודש מונה רוזנבלום
16:00
שבת שלום לכל בית ישראל
17:00


“ביבי מצליח רק בזכות החרדים” | ח”כ אזולאי בריאיון • צפו

ח״כ ינון אזולאי (ש"ס) ב'מהדורת סוף השבוע': "אם המצב ימשיך כך אז בחירות הן בלתי נמנעות" • נפתלי בנט הוא אדם חיובי פתאום הוא חכם גדול איך לצאת מהסגר" • צפו:

מהדורת סוף השבוע י"ח חשון התשפ"א (5.11.2020)
38

ח״כ ינון אזולאי (ש”ס) ב’מהדורת סוף השבוע’: “הקואליציה הנוכחית היא גרועה במצבים מסויימים, אין משמעת קואליציונית של ׳כחול לבן׳ שמצביעים נגד הממשלה. אם המצב ימשיך כך אז בחירות הן בלתי נמנעות. ראש הממשלה נתניהו מסתכל על עוד דברים ולכן הוא רצה להעלות את הקנסות. כשאנחנו נמצאים בקואליציה אנחנו נאמנים לה, אם לא יהיו נאמנים לנו אז ירגישו את זה יותר מאשר אנחנו מרגישים”.

על ליצמן: “ח״כ ליצמן לא הכחיש ולא אישר את מה שפורסם בשמו. אני לא יודע לאיים אבל מי שהיה נאמן לחרדים זכה והמשיך הלאה. נפתלי בנט הוא אדם חיובי אבל יש לי מחלוקות איתו שפתאום הוא חכם גדול איך לצאת מהסגר. הוא דחף לפתוח את העסקים שבסוף הגענו בגלל זה לגל שני”.

בנוגע להחלטת בג״ץ בנושא חוק הגיוס: “אני מברך על עצם הפסיקה אבל לא על בג״ץ. ייתכן ונצא לבחירות לפני שחוק הגיוס יחוקק, זה מצער מאוד וכבני תורה הוא אסון. גנץ מנסה להחזיק את החרדים כבני ערובה בנושא הזה”

מצוקת הדיור: “מתחילת הקדנציה אנחנו פועלים בנושא הדיור במגזר החרדי כולם יודעים את המצוקה הקשה, הגשתי הצע״ח לדיור להשכרה למי שיש זכאות ממשרד השיכון ואני מקווה שהנושא יקודם”

חרדים פוליטי מדיני
38